jeg ville gerne op og smile til verden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

liwsmor

mulle85 skriver:

ligemeget hva har du da ret til penge mener jeg, når man har barn skal man ku forsøge det, prøv evt enten og læs om det eller tage med din kommunen det er også en rigtig træls måned og stå sådan i, ingen i jeres familier vil ku hjælpe jer bare lidt? julen behøves jo ikke være dyr men forstår godt det ku være rart og gi jeres den bette en god jul

de lavet fejl i det, for dem den 15, men der lang tid til. nej der ingen i min familie der kan hjælpe men jeg få dem men det godt nok hårdt at man prøver komme op psysisk når man også skal kæmpe med ingen penge lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

mulle85

liwsmor skriver:

de lavet fejl i det, for dem den 15, men der lang tid til. nej der ingen i min familie der kan hjælpe men jeg få dem men det godt nok hårdt at man prøver komme op psysisk når man også skal kæmpe med ingen penge lige nu

det ku jeg godt forestille mig det var, men heldigvis har man altid mulighed for hjælp, så få endelig sat noget i gang med det, det er jo vigtigt du har det godt, de små kan mærke hvis ikke man har det godt jo

Anmeld

2. december 2011

liwsmor

mulle85 skriver:

det ku jeg godt forestille mig det var, men heldigvis har man altid mulighed for hjælp, så få endelig sat noget i gang med det, det er jo vigtigt du har det godt, de små kan mærke hvis ikke man har det godt jo

ja kan godt mærke min datter kan mærke jeg har det dårligt, det er rigtigt hårdt for mig men jeg få også hjælp hos min læge iøjeblikke

Anmeld

2. december 2011

mulle85

liwsmor skriver:

ja kan godt mærke min datter kan mærke jeg har det dårligt, det er rigtigt hårdt for mig men jeg få også hjælp hos min læge iøjeblikke

lige præcis:/ får du midicin så eller samtaler?

Anmeld

2. december 2011

liwsmor

mulle85 skriver:

lige præcis:/ får du midicin så eller samtaler?

lige nu er der bare samtaler med min læge, men min læge ville gerne have mig på medicinen, men er imod det

Anmeld

2. december 2011

mulle85

liwsmor skriver:

lige nu er der bare samtaler med min læge, men min læge ville gerne have mig på medicinen, men er imod det

kan godt følge dig, men kan være de hjælper dig jo, du kan jo bare tage dem en kort periode og se

Anmeld

2. december 2011

Ansemusen

Jeg ved godt at det hele ser sort og trist ud nu  Men jeg LOVER dig at der er lys forude, at du kan få det godt igen, hvis du tager imod den rigtige hjælp!

Jeg har selv været det, hvor det hele føltes rigtig rigtig sort!!

Har du overvejet medicin eller tager du det allerede? For det lyder som om du virkelig har brug for det!

Rigtig god bedring! Det bliver bedre!

Anmeld

2. december 2011

liwsmor

mulle85 skriver:

kan godt følge dig, men kan være de hjælper dig jo, du kan jo bare tage dem en kort periode og se

ja der er rigitgt mange mennesker der siger det til mig, så det bliver nok også jeg må tag det i noget tid, men så kommer det op i mig igen, jeg har ikke råd til dem .. før om 14 dage.. ca.. undskyld, jeg ser alt på sort lige nu

Anmeld

2. december 2011

liwsmor

Ansemusen skriver:

Jeg ved godt at det hele ser sort og trist ud nu  Men jeg LOVER dig at der er lys forude, at du kan få det godt igen, hvis du tager imod den rigtige hjælp!

Jeg har selv været det, hvor det hele føltes rigtig rigtig sort!!

Har du overvejet medicin eller tager du det allerede? For det lyder som om du virkelig har brug for det!

Rigtig god bedring! Det bliver bedre!

tak for de skønne ord.. ja jeg sikker på der lys der ude et eller andet sted, men jeg føler bare ikke jeg kan se det nu overhovedet..

nej jeg ikke på noget nu, da jeg er lidt imod piller, men tror jeg kommer til ende på det

Anmeld

2. december 2011

mulle85

liwsmor skriver:

ja der er rigitgt mange mennesker der siger det til mig, så det bliver nok også jeg må tag det i noget tid, men så kommer det op i mig igen, jeg har ikke råd til dem .. før om 14 dage.. ca.. undskyld, jeg ser alt på sort lige nu

hvor ofte går du til samtale ved lægen så? det er helt i orden, det gør man jo når man har det skidt, ved hva jeg taler om, du er os velkommen til og skrive privat til mig hvis du får brug for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.