Anonym skriver:
Hejsa Piger
Er lige ano da jeg ikke vil hænge min søns børnehave ud, da vi normalt er rigtig glade for dem.....
Sagen er den at min søn lige har ligget med mellemøresbetændelse i godt en uge, og så sent som i Tirsdags talte jeg med en pædagog om at han stadig døjer med hans øre trods en uge på pencilin.....
Igår henter min mand så vores søn, som leger på legepladsen i flyverdragt, hvilket jo er rigtig fint..... Da de så kommer ind og han får flyverdragten af han bliver han meget overrasket.... Indeunder frylderdragten har vores søn nemlig KORTE BUKSER på!!!! 

Min mand går til en pædagog med det som siger: Jamen han ville ikke have andet på!!!!!
Nej det kan sku godt ske han ikke ville have andet på, men drengen er 4 år gammel, det er han SLET ikke gammel nok til selv at tage beslutning om. Hvem er lige de fornuftige og voksne her???
Helt ærligt, jeg ved simpelthen ikke hvad pokker de har tænkt på.... 
Har før været efter dem fordi de lod ham lege ude uden hat, men det her det rystede mig virkelig.....
Undskyld et surt indlæg....
Kram herfra
Hej ... kan godt forstå jeres overraskelse og frustration over den oplevelse for selvfølgelig er korte bukser ikke okay i det her vejr... 
Men noget der slog mig lidt var nok om det var et par shorts/knickers der lå i hans egen kasse/taske med skiftetøj eller om det var bh låne tøj??
Det værste jeg har været ude for var en bh vores ældste gik i da han var ca.4½ (i kort tid) hvor der blev ringet efter os da han ikke havde mere skiftetøj (han havde haft en del uheld den dag), for bh havde ikke noget låne... og self. kommer vi jo så op med noget hurtigst muligt, men da vi kommer derop sidder han jo så kun med håndklæde om sig... godt nok indendørs, men stadigvæk så varmt var det heller ikke og det var også en vintermåned....
det havde jo nok været smartere at ringe da han fik det sidste sæt på...
for knægten syntes bestemt ikke det var sjovt, at sidde der på en skammel og blive udstillet på den måde...
ud over det oplever vi da også i den vores 2 yngste går i nu at hue eller vanter ikke lige er kommet på når de smutter ud, men tager det så selvfølgelig ikke helt så tungt da vores drenge ikke er ørebørn... havde jo været noget andet hvis de var ...
og rent generelt har vores et godt immunforsvar....
Syntes i skal tage en snak med dem om at i havde den kedelige oplevelse, for det er ikke ok...
Qnuz