Så gal på børnehaven......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Anonym trådstarter

Hejsa Piger

Er lige ano da jeg ikke vil hænge min søns børnehave ud, da vi normalt er rigtig glade for dem.....

Sagen er den at min søn lige har ligget med mellemøresbetændelse i godt en uge, og så sent som i Tirsdags talte jeg med en pædagog om at han stadig døjer med hans øre trods en uge på pencilin.....

Igår henter min mand så vores søn, som leger på legepladsen i flyverdragt, hvilket jo er rigtig fint..... Da de så kommer ind og han får flyverdragten af han bliver han meget overrasket.... Indeunder frylderdragten har vores søn nemlig KORTE BUKSER på!!!!

Min mand går til en pædagog med det som siger: Jamen han ville ikke have andet på!!!!!

Nej det kan sku godt ske han ikke ville have andet på, men drengen er 4 år gammel, det er han SLET ikke gammel nok til selv at tage beslutning om. Hvem er lige de fornuftige og voksne her???

Helt ærligt, jeg ved simpelthen ikke hvad pokker de har tænkt på....

Har før været efter dem fordi de lod ham lege ude uden hat, men det her det rystede mig virkelig.....

Undskyld et surt indlæg....

Kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Leneur

Anonym skriver:

Hejsa Piger

Er lige ano da jeg ikke vil hænge min søns børnehave ud, da vi normalt er rigtig glade for dem.....

Sagen er den at min søn lige har ligget med mellemøresbetændelse i godt en uge, og så sent som i Tirsdags talte jeg med en pædagog om at han stadig døjer med hans øre trods en uge på pencilin.....

Igår henter min mand så vores søn, som leger på legepladsen i flyverdragt, hvilket jo er rigtig fint..... Da de så kommer ind og han får flyverdragten af han bliver han meget overrasket.... Indeunder frylderdragten har vores søn nemlig KORTE BUKSER på!!!!

Min mand går til en pædagog med det som siger: Jamen han ville ikke have andet på!!!!!

Nej det kan sku godt ske han ikke ville have andet på, men drengen er 4 år gammel, det er han SLET ikke gammel nok til selv at tage beslutning om. Hvem er lige de fornuftige og voksne her???

Har før været efter dem fordi de lod ham lege ude uden hat, men det her det rystede mig virkelig.....

Kram herfra

Det kan jeg nu godt forstå du er. De er jo ansat til at passe på vores børn og en dreng på 4 år ved ikke konsekvensen af at komme ud i korte bukser under flyverdragten, selvom det er det han gerne vil.

Anmeld

1. december 2011

Leneur

Anonym skriver:

Hejsa Piger

Kram herfra

Det kan jeg nu godt forstå du er. De er jo ansat til at passe på vores børn og en dreng på 4 år ved ikke konsekvensen af at komme ud i korte bukser under flyverdragten, selvom det er det han gerne vil.

Anmeld

1. december 2011

Alexander&Lærke

Uha forstår dine frustrationer og kender godt til det. Min dreng er også 4    og ham har jeg tit taget i at han ikke havde hat på, og sagt at de altså godt lige må give ham en hat på selvom han ikke vil...  MIn mand hentede ham også en gang hvor de havde ringet efer ham da alexander havde ondt i hoved, og da han kom efter ham sagde de voksne ja de  var sikker på at han også havde feber... Smart at han så også rander rundt uden hue på.... det gjore han nemlig også med feber og hovedpoíne... ahhh...

Men korte bukser, ahh den holder vist ikke....

Anmeld

1. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hejsa Piger

Kram herfra

Det er helt berettiget du er vred. de burde vide bedre

Anmeld

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

kan jeg godt forstå det er sgu de voksen der skal sig de lnagebukser  skal du have på.

Han have forhåbelig hueog strømper på som er de to ligeså vigtigt ting med ørebørn ??? Er selv mor til en dreng på 10 år som siden han var 2mdr haft meget med ørene og dræn i 7 gang og pencilin hver 2.3 mdr de første 6 år af hans liv nu går det pyha læng imellem.Han har bare tit gul/brunt ad i åbeningen så de blever rense hveranden dag.

Mvh Henriette

Anmeld

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

Fejl

Anmeld

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

Fejl

Anmeld

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

Fejl

Anmeld

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

Fejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.