Så melder jeg mig på banen! Jeg er en kvinde på 33 og min kæreste og jeg er lige gået i gang med projekt baby. I lørdags for at være helt nøjagtig.
Siden jeg meldte mig ind på baby.dk i august en gang, har jeg været inde og læse lidt indlæg on and off. (Off - når kæresten bad mig lave noget andet, for det var da vist ikke sundt at sidde og læse så meget om det!
)
Nå men nu er vi så blevet enige om at sætte projektet i gang. Vi ryster i bukserne af præstationsangst, men glæder os også helt vildt til at det forhåbentligt lykkes!
Som mange andre af jer herinde, har jeg allerede, gravid eller ej, de tidlige symptomer på graviditet, siden i lørdags hvor vi skød starten i gang. Dvs. på bare 5 dage.
Jeg har kvalme. (Det hjælper når jeg spiser noget). Oppustet mave. Mavegener. Og render rundt og er lidt småsvimmel og ved siden af mig selv. MEN - jeg ved det nok bare er euforien over at vi endelig er i gang og symptomer på at det her er noget jeg glæder mig rigtigt meget til!
Det kan også skyldes den mavetur som flere har lagt sig med på arbejdet i den her uge, som så bare har ramt mig i mild grad! Who knows!
Jeg nyder ihvertfald at vi er i gang og jeg glæder mig til at dele sorger og glæder med jer alle herinde!
Kh MissMona
Anmeld