Junior dyne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2009

pusling30

Lukas er 19 md, og han har lige skiftet til juniordyne, da hans brødre har fået alm dyner.!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

KHS

Mine drenge har faktisk sovet i "sovepose" siden de var helt små, netop fordi dynen generede dem og de sparkede den af i løbet af natten og blev kolde.

Mormilla skriver:

Ja men når han ligger og falder i søvn, kaster han dynen rundt. Så meget at han ikke kan ha dynebetræk på fordi det kommer til at hænge fast i ham. Har fundet ham, hvor han havde den om hovedet.
Men kan jo altid gi ham den på igen når han sover. Men ved ikke om den bliver på.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. februar 2009

Mormilla

KHS skriver:

Mine drenge har faktisk sovet i "sovepose" siden de var helt små, netop fordi dynen generede dem og de sparkede den af i løbet af natten og blev kolde.

Okay det var jo smart. Hvor kan man købe sådan en???

Anmeld

23. februar 2009

KHS

Mormilla skriver:

Okay det var jo smart. Hvor kan man købe sådan en???

Dem jeg har er købt i Tyskland, men jeg er sikker på at du kan få dem i en hvilken som helst baby forretning. Prøv Babysam fx.......

Anmeld

23. februar 2009

Mormilla

KHS skriver:

Dem jeg har er købt i Tyskland, men jeg er sikker på at du kan få dem i en hvilken som helst baby forretning. Prøv Babysam fx.......

Okay mange tak

Anmeld

23. februar 2009

KHS

Mormilla skriver:

Okay mange tak

Det har i hvert fald gjort livet og nattesøvnen) lidt nemmere for os. Glemte at skrive at de fåes i flere størrelser. Køb den ikke for lille. Der skal være plads til at røre sig i den.

Anmeld

23. februar 2009

Balderson

Vi skiftede babydynen ud med en juniordyne da Christian Julius blev 6 mdr.. Ikke fordi jeg nu synes at det var på tide, men simpelhen fordi babydynen blev for lille... Om det så er fordi jeg har en stor baby, skal jeg ikke kunne sige

Anmeld

23. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mormilla skriver:

Hvornår skiftede i over til junior dyne???
Min søn er snart 10 mån. og min svigermor mener at han burde ligge med en junior dyne, fordi det giver ham mere tryghed. Han sover meget u-roligt for tiden. Drejer fra side til side. Ved ikke om det kan hjælpe med en junior dyne.

Hvad mener i???

min er 8mdr og har brugt junior dyne i 2-3 mdr.. jeg syntes en baby dyne er for lille, hvis han buger den, har han ikke dyne på halvdelen af natten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.