Junior dyne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.847 visninger
28 svar
0 synes godt om
22. februar 2009

Mormilla

Hvornår skiftede i over til junior dyne???
Min søn er snart 10 mån. og min svigermor mener at han burde ligge med en junior dyne, fordi det giver ham mere tryghed. Han sover meget u-roligt for tiden. Drejer fra side til side. Ved ikke om det kan hjælpe med en junior dyne.

Hvad mener i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2009

Drengenesmor

Min søn er 14 mdr. og sover endnu med babydyne.....

Anmeld

22. februar 2009

Pia.

Mormilla skriver:

Hvornår skiftede i over til junior dyne???
Min søn er snart 10 mån. og min svigermor mener at han burde ligge med en junior dyne, fordi det giver ham mere tryghed. Han sover meget u-roligt for tiden. Drejer fra side til side. Ved ikke om det kan hjælpe med en junior dyne.

Hvad mener i???

Jeg giver svigermor ret... mine børn fik junior dyne da de var helt små, netop af den grund din svigermor siger, så man kunne svøbe dem ind i den og give dem noget mere trykhed... - så jeg syntes helt sikkert det er en god idé at anskaffe dig en junior dyne...

Knus Pia.

Anmeld

22. februar 2009

Mormilla

PiaR skriver:

Jeg giver svigermor ret... mine børn fik junior dyne da de var helt små, netop af den grund din svigermor siger, så man kunne svøbe dem ind i den og give dem noget mere trykhed... - så jeg syntes helt sikkert det er en god idé at anskaffe dig en junior dyne...

Knus Pia.

Ja men når han ligger og falder i søvn, kaster han dynen rundt. Så meget at han ikke kan ha dynebetræk på fordi det kommer til at hænge fast i ham. Har fundet ham, hvor han havde den om hovedet.
Men kan jo altid gi ham den på igen når han sover. Men ved ikke om den bliver på.

Anmeld

22. februar 2009

Stumpen

Da Mathilde kom i tremmesengen som 4 mdr. gammel baby kom juniordynen med..
Anja..

Anmeld

22. februar 2009

JemKem

Jeg har hørt de helst ikke må få juniordyne før de er omkring 2 år fordi det kan forhøje risikoen for vuggedød og kvælning i løbet af natten...

Sådan helt apropo, så var der en mor på morsside.dk som havde mistet sin datter på 11 måneder for ganske nylig. Hun havde fundet hende i sin seng om morgenen livløs, blå om munden og viklet ind i sin dyne

Helene er lige fyldt 1 år og hun sover stadig med babydyne

Anmeld

22. februar 2009

LotteN

Lærke fik juniordyne da hun var 6 1/2 måned, der synes jeggodt nok babydynen var alt for lille... hun havde aldrig dyne på når vi gik i seng... Juniordynen er megt bedre til hende

Anmeld

22. februar 2009

Mormilla

LotteN skriver:

Lærke fik juniordyne da hun var 6 1/2 måned, der synes jeggodt nok babydynen var alt for lille... hun havde aldrig dyne på når vi gik i seng... Juniordynen er megt bedre til hende

Ja det er jo os sådan vi har det her, dynen er aldrig på Men kunne hun så holde dynen på når det var en junior dyne???

Anmeld

22. februar 2009

charlottekri

min datter på 13½ måned sover stadig med babydyne... hun roder sådan rundt og ender som regel på maven med enden opad (på knæerne) og så vil jeg ikke have at hun har en stor juniordyne i tremmesengen...

Anmeld

22. februar 2009

Tina2

Begge mine fik juniordyne omkring 6-7 mdr's alderen......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.