ivfmarie skriver:
Hele uge 13 kommer til at foregå i luksus sommerhus i Øster Hurup. Nice....
Så helt tilfældigt at man kunne få sommerhuset i den periode til 1875,- for en hel uge. Er det ikke vildt!?
Vi er ellers sådan nogen der aldrig kommer på ferie - vi har altid al muligt der skal laves herhjemme (og så er det lissom ikke helt rigtig ferie, vel?) Nu er vi tvunget til at slappe af og nyde livet sammen med ungerne - og det er vel ikke så ringe endda
. Vi glæder os ihvertfald.
MEN, det betyder nok at jeg kommer til at melde pas til festen hos Kallahari - vi overtager nemlig huset lørdag den 21. om eftermiddagen, og så dur det ikke rigtig at suse til fest... (øv osse)
Marie
LALALALALALALALALA.... Jeg kan IKKE høre hvad du siger.... Ignorer, ignorer, ignorer!!!
LALALALALALALALALA.... Jeg kan IKKE høre hvad du siger.... Ignorer, ignorer, ignorer!!!
Anmeld