spontan ferie...ja tak, det har vi lige bestilt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. februar 2009

ivfmarie

Hele uge 13 kommer til at foregå i luksus sommerhus i Øster Hurup. Nice....

Så helt tilfældigt at man kunne få sommerhuset i den periode til 1875,- for en hel uge. Er det ikke vildt!?

Vi er ellers sådan nogen der aldrig kommer på ferie - vi har altid al muligt der skal laves herhjemme (og så er det lissom ikke helt rigtig ferie, vel?) Nu er vi tvunget til at slappe af og nyde livet sammen med ungerne - og det er vel ikke så ringe endda . Vi glæder os ihvertfald.

MEN, det betyder nok at jeg kommer til at melde pas til festen hos Kallahari - vi overtager nemlig huset lørdag den 21. om eftermiddagen, og så dur det ikke rigtig at suse til fest... (øv osse)

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

Tynen

Det lyder da super fedt!
Gad vide om I så overhovedet kan finde ud af at slappe af og holde ferie, nu I ikke er så vant til det?!

Du har vel den bærbare med, ikk´?
En uge er da lang tid

Anmeld

23. februar 2009

bette

uh lækkeert... ville dælme også gerne på ferie..
og ja det er da super billigt.afsted da... hehe

Anmeld

23. februar 2009

linemus

Først ville jeg have skrevet: Ih, det bliver da lækkert, sådan en hel uge uden noget man absolut skal

Men så læste jeg færdig og: Neeeej!!! Marie! Det kan du da ikke!!??! Hvad så med alle os i Søvind? Og hvem skal så danse mavedans til Abba?? Øv altså

- Line

PS. Hvor har I forresten bestilt huset igennem?

Anmeld

23. februar 2009

Monica

DET lyder bare lækkert... Vi har også ferie i uge 13.... Hvor har du fundet det?

Monica

Anmeld

23. februar 2009

Astrid P

ivfmarie skriver:

Så helt tilfældigt at man kunne få sommerhuset i den periode til 1875,- for en hel uge. Er det ikke vildt!?

Vi er ellers sådan nogen der aldrig kommer på ferie - vi har altid al muligt der skal laves herhjemme (og så er det lissom ikke helt rigtig ferie, vel?) Nu er vi tvunget til at slappe af og nyde livet sammen med ungerne - og det er vel ikke så ringe endda . Vi glæder os ihvertfald.

MEN, det betyder nok at jeg kommer til at melde pas til festen hos Kallahari - vi overtager nemlig huset lørdag den 21. om eftermiddagen, og så dur det ikke rigtig at suse til fest... (øv osse)

Marie

LALALALALALALALALA.... Jeg kan IKKE høre hvad du siger.... Ignorer, ignorer, ignorer!!!

LALALALALALALALALA.... Jeg kan IKKE høre hvad du siger.... Ignorer, ignorer, ignorer!!!

Anmeld

23. februar 2009

ka li ja

ivfmarie skriver:

Marie

så vil jeg jo så bare sige at jeg er meget meget skuffet marolle, og jeg syntes overhovedet ikke det er er go ide at i skal på ferie!!!! øv øv øv!!

Anmeld

24. februar 2009

ivfmarie

24. februar 2009

Lene76

sikke et fedt hun til en go pris, håber i får en fanatstisk uge, hvor i allesammen får slappet lidt af........

Lene

Anmeld

24. februar 2009

Astrid P

ka li ja skriver:

så vil jeg jo så bare sige at jeg er meget meget skuffet marolle, og jeg syntes overhovedet ikke det er er go ide at i skal på ferie!!!! øv øv øv!!

Jeg er helt enig, det er derfor jeg højlydt ignorerer hende....

KH Astrid - ikke sur, men MEGET skuffet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.