Hjælp ! (Esther og grød)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. februar 2009

Anja

For 2 uger siden startede vi op med grød fordi Esther ikke sov så godt om natten. Det eneste resultat det gav var opkast ½ - 1 time efter hun havde smagt det. Efter 4 dage stoppede vi. Nu har jeg så prøvet at give hende lidt grød igen i dag. Hun spiste lidt / snagte på det, så sad hun lige i skråstolen mens jeg ryddede op,måske 5 min og da jeg så ville skifte hende og vaske hende var hun slået ud og var helt rød på kind, kinder, hals og den øverste del af brystkassen !! Efter en ½ time er det i bedring.

Er der nogen af jer, der kan huske at have oplevet det ??

Min tanke er allergisk reaktion - men det kan vel næsten kun være over for mælk, da der skummetmælkspulver i det risgrød hun fik ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2009

ivfmarie

var det lidt frugtmos i, eller kun risgrød? Det lyder godt nok mystisk. Min tanke er da også allergisk reaktion!?
Jeg ville nok prøve et par gange mere og se om samme reaktion opstår for at udelukke at det er andet der plager hende.

Pøj pøj med udredningen

ps... vildt at hun allerede er i grødalderen, jeg syns lige I har fået hende!?

Marie

Anmeld

22. februar 2009

Monica

Synes også at de lyder som en allergisk reaktion... Men hva med at prøve med noget rent rismel og lave grød af det? Og se om du får samme reaktion?

Håber at du snart finder en løsning...

Monica

Anmeld

22. februar 2009

Plysbjørnen

Jeg synes også det lyder som en allergisk reaktion... Gør dig selv den tjeneste at skrive op hvad du giver hende når du får sådan en reaktion, og så prøv dig frem... De kan nemlig ikke teste før de små poder er 1 år gamle...

Så jeg fik den besked af min læge...

Anmeld

23. februar 2009

Anja

Jeg venter nok lidt med at give hende grød igen. Det er godt nok lidt hårdt med amning hver anden time, men hvis det er det der gør hende tilpas.

I aftes endte det nemlig igen med at hun kastede op. Der var opkast over alt i sengen.

Næste gang jeg prøver mig med fast føde bliver det om formiddagen så jeg bedre kan holde øje med hende, for det var ikke rart at komme ind til hende 1 time efter hun var blevet lagt til at sove (ca 2½ time efter hun havde fået grød) og se hende ligge i opkast - tænk, hvis hun ligger og kløjs i det !

Vi skal til sp onsdag i næste uge og så ser vi hvad hun siger, ellers er der jo også en 5 mdrs undersøgelse som nærmer sig hos lægen .....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.