SØGER: Hummel selebukser/denim buks str 80 og 86 til dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. december 2011

marcipandrengen

Laulund87 skriver:

Jeg har dem i str 86, drengeudgaven.

Min datter er lige ved at vokse ud af dem så hvis du ikke finder dem andre steder og kan vente lidt, må du gerne købe mine

Uhhhh det lyder sørme dejligt . Det tror jeg gerne jeg vil, hvis de er i ok stand og der ingen huller/pletter er på dem (så har jeg spurgt).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Laulund87

marcipandrengen skriver:

Uhhhh det lyder sørme dejligt . Det tror jeg gerne jeg vil, hvis de er i ok stand og der ingen huller/pletter er på dem (så har jeg spurgt).

Det er der ikke, de er i helt ok stand

Anmeld

1. december 2011

marcipandrengen

Laulund87 skriver:

Det er der ikke, de er i helt ok stand

SUPER - og skal lige vide om det godt nok er de mælkestribede du har. De findes jo i et hav af udgaver - bare så jeg ikke lige køber dem andensteds he he - kan du ikke lige skrive en PB med hvad du skal have for dem?

Anmeld

1. december 2011

Laulund87

marcipandrengen skriver:

SUPER - og skal lige vide om det godt nok er de mælkestribede du har. De findes jo i et hav af udgaver - bare så jeg ikke lige køber dem andensteds he he - kan du ikke lige skrive en PB med hvad du skal have for dem?

Det er dem ja og jeg skriver lige til dig

Anmeld

1. december 2011

marcipandrengen

DUUUUUUUUUUUU er en ENGEL - TAK!!!!!

Anmeld

12. december 2011

marcipandrengen

Nogle der ligger inde med de mørkeblå selebukser str 86 - de vil sælge???? Please skriv hvis det er

Anmeld

12. december 2011

Chr-Hei

Tillader mig skrive her da jeg mangler dem i 80 og du ikke har brug for dem eller hvad? Vil self ikke ødelægge din tråd hvis du selv mangler i den str

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.