SØGER: Hummel selebukser/denim buks str 80 og 86 til dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Toshiba

marcipandrengen skriver:

Er det de mælkestribede? Hvilken stand er de i og hvad vil du have for dem?

her er de... de er i virkelig flot stand (farverne inden i er ikke engang falmet - som det ellers gør) vil gerne have 215 kr. inkl. porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. november 2011

th

Toshiba skriver:

her er de... de er i virkelig flot stand (farverne inden i er ikke engang falmet - som det ellers gør) vil gerne have 215 kr. inkl. porto

hvad str er det

Anmeld

30. november 2011

th

Toshiba skriver:

hov kunne se det var en 92,, hvis hun ikke vil købe kunne jeg godt være int, men kunne vi så ikke sige 200 ink.

Anmeld

30. november 2011

Toshiba

th skriver:

hov kunne se det var en 92,, hvis hun ikke vil købe kunne jeg godt være int, men kunne vi så ikke sige 200 ink.

jamen vil du købe så er det dine - først til mølle.. 215 kr. inkl. porto står jeg fast på.. de ligger på 200-250 kr. andre steder uden porto - så det syntes jeg er rimeligt for så fine bukser

Anmeld

30. november 2011

th

Toshiba skriver:

jamen vil du købe så er det dine - først til mølle.. 215 kr. inkl. porto står jeg fast på.. de ligger på 200-250 kr. andre steder uden porto - så det syntes jeg er rimeligt for så fine bukser

vil rigtig gerne købe dem, men det er jo en anden der har oprettet tråden og vil ikke snyde hende. vil ikke have problemer herinde

Anmeld

30. november 2011

Toshiba

th skriver:

vil rigtig gerne købe dem, men det er jo en anden der har oprettet tråden og vil ikke snyde hende. vil ikke have problemer herinde

det er først til mølle- eftersom det er mig der sælger - og oplyser det er først til mølle - kan ingen jo blive sure. skriv pb

Anmeld

1. december 2011

marcipandrengen

Er lidt ked af, at der i min SØGER annonce sker handler lige for næsen af mig. Giv mig i det midste lige en chance for at svare i det mindste

Anmeld

1. december 2011

Isabella_mor

marcipandrengen skriver:

Alle bukserne du linker til er til piger - og jeg søger til en dreng - men tak alligevel

ej for søren, hahah det havde jeg slet ikke set..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.