Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Altså efter 4+0.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Opper lige denne, for kunne også godt tænke mig et svar.
Anonym skriver: Altså efter 4+0.
Jeg ved at der er mange der tester sent positiv... kan du nok os finde tråde om herinde i spandevis
maria87 skriver: Jeg ved at der er mange der tester sent positiv... kan du nok os finde tråde om herinde i spandevis
Jeg har kigget emnet "Prøver at blive gravid" igennem, og synes ikke jeg rigtigt kan finde nogen.. Eller også er jeg bare blind.
MalleH skriver: Jeg har kigget emnet "Prøver at blive gravid" igennem, og synes ikke jeg rigtigt kan finde nogen.. Eller også er jeg bare blind.
Okay! men så håber jeg nogen svare, men der er riiiiigtiiig mange som først kan teste sent positiv , hvis det kan hjælpe..
maria87 skriver: Okay! men så håber jeg nogen svare, men der er riiiiigtiiig mange som først kan teste sent positiv , hvis det kan hjælpe..
Det kan det
MalleH skriver: Det kan det
Dejligt
Jep jeg testede først positiv 10+0 både hjemme og hos lægen
babyboy2012 skriver: Jep jeg testede først positiv 10+0 både hjemme og hos lægen
WOW!!! .. hvordan kan det ske ?
pas lægen mener at det er p-pille stop der gjorde det, men det tror jeg nu ikke på, det burde jo ikke kunne lade sig gøre. Men jeg stoppede på p-piller i februar og så havde jeg en cyklus på 42 dage. Derefter så jeg ikke skyggen af mens, jeg testede jævnligt og ventede utålmodigt på mens da jeg ikke længere troede på at jeg kunne være gravid, da jeg næsten nåede de 100 dage uden mens testede jeg positivt ud af den blå luft og dagen efter positivt nede ved lægen. vi troede jeg var omkring 4-5 uger henne men da lægen satte doptonen på var der hjertelyd ! og jeg blev sendt til akutscanning for at fastslå termin Idag er jeg 30+2 og venter en skøn dreng til februar PRÆCIS et år efter dagen hvor jeg stoppede med p-pillerne !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128