Indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

TbCp

patella skriver:

Åh nej, krydser alt hvad jeg har for at de får sat en stopper for hvad der end er i gang. Har gået med samme frygt det sidste stykke tid... Kan da fortælle at jeg har en veninde der fødte for nylig i uge 32 og fik en fin pige ud på 2600 der selvfølgelig skulle ha hjælp i starten, men ellers har det rigtig godt. Selvfølgelig håber jeg at det ikke sker  for dig, men bare så du ikke er bange for det kan gå alligevel hvis det sker. Det har de selvfølgelig nok informeret dig om på hospitalet... 

Øj det var en stor en selvom hun kom så tidligt! Dejligt!
Min datter kom 5 uger før tid, så vi var jo klar over det kunne ske igen, men vi håbede selvfølgelig at jeg kunne gå til termin denne gang. Nu må vi bare tage det som det kommer og så håbe det bedste! Jeg fik lungemodner omkring uge 28, så det er i hvertfald klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Møn-Mor

Åh altså .
Krydser alt hvad krydses kan for at bettemanden tager minimum et par uger endnu i den opvarmede swimmingpool !

Anmeld

30. november 2011

TbCp

Munder skriver:

Hvor længe skal du være indlagt? 

Det ved jeg ikke endnu, det kommer lidt an på hvordan det udvikler sig. Håber at komme hjem i morgen, om ikke andet så bare til sofaen derhjemme, men nu må vi se hvad de siger...

Anmeld

30. november 2011

TbCp

Kris89 skriver:

Åh nej... Det er jeg ked af at høre...

for han bliver derinde...  altid noget du er i gode hænder

Ja det er rigtig fint at vide at de holder godt øje

Anmeld

30. november 2011

TbCp

Møn-Mor skriver:

Åh altså .
Krydser alt hvad krydses kan for at bettemanden tager minimum et par uger endnu i den opvarmede swimmingpool !

Tak, ja det håber vi også! Jo længere jo bedre!

Anmeld

30. november 2011

Munder

TbCp skriver:

Det ved jeg ikke endnu, det kommer lidt an på hvordan det udvikler sig. Håber at komme hjem i morgen, om ikke andet så bare til sofaen derhjemme, men nu må vi se hvad de siger...

Det er jo også sværere at holde sig i ro derhjemme - specielt, når man har et andet barn

Jeg sender i hvert tilfælde en masse positive tanker og medvind din vej

Anmeld

30. november 2011

TbCp

Munder skriver:

Det er jo også sværere at holde sig i ro derhjemme - specielt, når man har et andet barn

Jeg sender i hvert tilfælde en masse positive tanker og medvind din vej

Ja det er det jo desværre... Men.. Ja, nu må vi se. Jeg har meget med svært ved at opholde mig på sygehuset, så håber virkelig at komme hjem snart.

Anmeld

30. november 2011

Munder

TbCp skriver:

Ja det er det jo desværre... Men.. Ja, nu må vi se. Jeg har meget med svært ved at opholde mig på sygehuset, så håber virkelig at komme hjem snart.

Det er altså også bedst hjemme!!!

for at han "sidder godt fast" derinde

Anmeld

1. december 2011

TbCp

Jaaaa jeg er kommet hjem igen!!!! Med
Formaninger om at alt skal foregå i slowmotion.... Hvilket min mand mener jeg allerede er godt trænet i

Anmeld

1. december 2011

malo

TbCp skriver:

Jaaaa jeg er kommet hjem igen!!!! Med
Formaninger om at alt skal foregå i slowmotion.... Hvilket min mand mener jeg allerede er godt trænet i

Hvor dejligt at du er kommet hjem igen og så må du bare øve dig endnu mere på slowmotion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.