Indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Igår begyndte min mave at spænde rigtig meget hver gang jeg bevægede mig det mindste. Så det meste af dagen blev brugt på sofaen. Det er så fortsat i dag og hen ad middagstid besluttede jeg mig for at ringe til fødegangen. De ville gerne se mig så min mand og jeg kørte på sygehuset. Jeg har så får kørt en strimmel som viste at sammemtrækningerne kom for ofte! Så nu er jeg blevet indlagt da de er bange for at jeg er ved at gå i fødsel det er altså lige tidligt nok

Orh nej for pokker Tina! Håber han bliver derinde... Du må jo gi en opdate når du kan overskue det! Pøj pøj med der hele...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

SussieThyssen

For at lilletrolden bliver derinde en tid endnu..og stort knus herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. november 2011

Munder

Puha da. Håber lillemanden bliver derinde et godt stykke endnu

Anmeld

30. november 2011

TbCp

KittyMaMa skriver:

Åh det er jeg ked af at høre... Tanker til dig og familien! 

Selvom det ikke var lige det du havde håbet på, så må vi håbe, at en indlæggelse kan forhindre at lillebror laver en `Liva´! 

/Knus K

Hihihi "en Liva" tak for grinet det var tiltrængt

Anmeld

30. november 2011

patella

Åh nej, krydser alt hvad jeg har for at de får sat en stopper for hvad der end er i gang. Har gået med samme frygt det sidste stykke tid... Kan da fortælle at jeg har en veninde der fødte for nylig i uge 32 og fik en fin pige ud på 2600 der selvfølgelig skulle ha hjælp i starten, men ellers har det rigtig godt. Selvfølgelig håber jeg at det ikke sker  for dig, men bare så du ikke er bange for det kan gå alligevel hvis det sker. Det har de selvfølgelig nok informeret dig om på hospitalet... 

Anmeld

30. november 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Orh nej for pokker Tina! Håber han bliver derinde... Du må jo gi en opdate når du kan overskue det! Pøj pøj med der hele...

Ja det var godt nok ikke lige planen håber på at komme hjem i morgen om ikke andet så bare som sengeliggende, bare jeg får lov at komme hjem! Selvfølgelig hvis det ikke går ud over lillebror!

Anmeld

30. november 2011

TbCp

SussieThyssen skriver:

For at lilletrolden bliver derinde en tid endnu..og stort knus herfra.

Kærligst
Sussie

Tak skal du have, vi håber det bedste.

Anmeld

30. november 2011

TbCp

Munder skriver:

Puha da. Håber lillemanden bliver derinde et godt stykke endnu

Tak, ja vi håber han bliver derinde

Anmeld

30. november 2011

Munder

TbCp skriver:

Tak, ja vi håber han bliver derinde

Hvor længe skal du være indlagt? 

Anmeld

30. november 2011

Kris89

Åh nej... Det er jeg ked af at høre...

for han bliver derinde...  altid noget du er i gode hænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.