Indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

AnneH

Ja det er ikke så spændende at ligge i en hospitalseng og bare vente. Især ikke når man jo lige så godt kunne ligge der hjemme. Kender det godt.

Dog synes jeg det var meget betryggende at vide, at de holder øje med at mor og barn har det godt og man lige som er i gode hænder hvis det skulle udvikle sig.

Men håber du får snart får noget at vide og kan komme hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

TbCp

Fru Aagaard skriver:

Jamen, det er da helt rigtig Især når man har en derhjemme, så det sku hårdt at undvære, ja bbåde mand og datter

Jeg fik bare at vide, at hvis jeg gik i for tidlig fødsel, pga for kort livmoderhals, ja, så stoppede de fødslen til og med 34+0 og skulle forvente at blive indlagt indtil den dag.

Er i dag 32+5 - så den gyldne dag jeg har ventet på er nær, og vores evt lille juletrold nr. 2 kan bare komme an

men, det bare træls at vente og vente.... hvorda ser det ud, er det gået i sig selv, eller har de stoppet det, eller ?

Ja jeg savner dem bare så meget!!!
Jeg fik at vide i går at fra uge 32 ville de ikke forsøge at stoppe fødslen længere, jeg er 31+5 i dag.
Jeg er bare under observation nu. Synes det er det samme, de har ikke gjort noget for t stoppe det, så skal vist bare se om afslapningen gør det godt nok...

Anmeld

1. december 2011

TbCp

Jaaaa jeg er kommet hjem igen!!!! Med
Formaninger om at alt skal foregå i slowmotion.... Hvilket min mand mener jeg allerede er godt trænet i

Anmeld

1. december 2011

AnneH

TbCp skriver:

Formaninger om at alt skal foregå i slowmotion.... Hvilket min mand mener jeg allerede er godt trænet i

Ihhh... hvor dejligt for dig.

Anmeld

1. december 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Dejligt!

Og godt med støtte fra manden 

Anmeld

1. december 2011

kekp

TbCp skriver:

Hvor dejligt for dig at du er kommet hjem Så må du holde dig heeelt i ro så han bliver derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.