Indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.392 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. november 2011

TbCp

Igår begyndte min mave at spænde rigtig meget hver gang jeg bevægede mig det mindste. Så det meste af dagen blev brugt på sofaen. Det er så fortsat i dag og hen ad middagstid besluttede jeg mig for at ringe til fødegangen. De ville gerne se mig så min mand og jeg kørte på sygehuset. Jeg har så får kørt en strimmel som viste at sammemtrækningerne kom for ofte! Så nu er jeg blevet indlagt da de er bange for at jeg er ved at gå i fødsel det er altså lige tidligt nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

AnneH

TbCp skriver:

Igår begyndte min mave at spænde rigtig meget hver gang jeg bevægede mig det mindste. Så det meste af dagen blev brugt på sofaen. Det er så fortsat i dag og hen ad middagstid besluttede jeg mig for at ringe til fødegangen. De ville gerne se mig så min mand og jeg kørte på sygehuset. Jeg har så får kørt en strimmel som viste at sammemtrækningerne kom for ofte! Så nu er jeg blevet indlagt da de er bange for at jeg er ved at gå i fødsel det er altså lige tidligt nok

uha, det er jo lidt for tidligt, så  for at at det stopper og du får lov til at gå lidt længere med ham i maven.

Anmeld

30. november 2011

TbCp

AnneH skriver:

uha, det er jo lidt for tidligt, så  for at at det stopper og du får lov til at gå lidt længere med ham i maven.

Ja det er godt nok lige tidligt nok

Anmeld

30. november 2011

Mussen2

Åhh, det er jeg ked af at høre. Hvad så nu? Skal du i værste tilfælde blive liggende derinde? Håber lillebror bliver derinde og at du snart kan komme hjem

Anmeld

30. november 2011

TbCp

Mussen2 skriver:

Åhh, det er jeg ked af at høre. Hvad så nu? Skal du i værste tilfælde blive liggende derinde? Håber lillebror bliver derinde og at du snart kan komme hjem

Jeg ved desværre ikke mere endnu, men ja i værste tilfælde skal jeg nok blive her og jeg krydser alt hvad jeg kan for at det ikke bliver nødvendigt!

Anmeld

30. november 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Sender alle mine anti-fødsel-støv-fnug afsted til jer og håber han bliver derinde mindst 4 uger endnu så han er ekstra klar... Mange tanker..

Anmeld

30. november 2011

TbCp

Höör skriver:

Sender alle mine anti-fødsel-støv-fnug afsted til jer og håber han bliver derinde mindst 4 uger endnu så han er ekstra klar... Mange tanker..

Tak ja vi vil helst ikke se ham endnu!

Anmeld

1. december 2011

Fru Aagaard

Hvor lyder det bare rigtig træls, at være indlagt, men når det er for det bedste, så der ikke så meget at gøre.

Du får vel lov at komme hjem når du er 34+0? Om ikke andet, eller hvad?

Lillemanden skulle jo gerne blive derinde - liiiige et par uger endnu, mindst

Anmeld

1. december 2011

TbCp

Fru Aagaard skriver:

Hvor lyder det bare rigtig træls, at være indlagt, men når det er for det bedste, så der ikke så meget at gøre.

Du får vel lov at komme hjem når du er 34+0? Om ikke andet, eller hvad?

Lillemanden skulle jo gerne blive derinde - liiiige et par uger endnu, mindst

Jeg ved slet ingenting endnu... Venter og venter.... Men håber på at komme hjem i dag, jeg kan ligeså godt ligge hjem og slappe af som herude.

Anmeld

1. december 2011

Fru Aagaard

TbCp skriver:

Jeg ved slet ingenting endnu... Venter og venter.... Men håber på at komme hjem i dag, jeg kan ligeså godt ligge hjem og slappe af som herude.

Jamen, det er da helt rigtig Især når man har en derhjemme, så det sku hårdt at undvære, ja bbåde mand og datter

Jeg fik bare at vide, at hvis jeg gik i for tidlig fødsel, pga for kort livmoderhals, ja, så stoppede de fødslen til og med 34+0 og skulle forvente at blive indlagt indtil den dag.

Er i dag 32+5 - så den gyldne dag jeg har ventet på er nær, og vores evt lille juletrold nr. 2 kan bare komme an

men, det bare træls at vente og vente.... hvorda ser det ud, er det gået i sig selv, eller har de stoppet det, eller ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.