Rødkål :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Laver du din rødkål selv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.480 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Munder

Jeg fik en åbenbaring for et par år siden, da jeg begav mig ud i at lave min rødkål selv. Jeg kan absolut ikke lide det på glas, men det hjemmelavede - MUMS (så er der også rødkål til en lille frisk salat med appelsin og æbler)

Så spørgsmålet er: Laver du din rødkål selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

.....

Munder skriver:

Jeg fik en åbenbaring for et par år siden, da jeg begav mig ud i at lave min rødkål selv. Jeg kan absolut ikke lide det på glas, men det hjemmelavede - MUMS (så er der også rødkål til en lille frisk salat med appelsin og æbler)

Niks, men måske kommer det en dag at jeg får lyst til at lave det selv

Anmeld

30. november 2011

birthee

Jeg har stemt nej, men får stadig hjemmelavet rødkål  er så heldig at min dejlige far laver til os

Anmeld

30. november 2011

lio

Jeg laver den selv, også selvom vi skal være hos min mor i år, det smager klart bedre med min måde og jeg kan bare bedst lide hjemmelavet mad, især juleaften. dog holder jeg mig til rødkål uden andre ting i, det skal ikke være rødkåls-salat.

Anmeld

30. november 2011

dpb

har stemt nej... men det er heller ikke 100% kun købe vi får Herhjemme er det kæresten der husere i køkkenet og ved at han spæder den indkøbte herregårdsrødkål op med lidt rødvin engang imellem og vist også ribsgele og sukker... er ikke helt inde i om alt kommer i samtidig eller om det bare er variationer men godt smager det ihverttilfælde...

Qnuz

Anmeld

30. november 2011

Stumpen

Munder skriver:

JA til jul 

Anmeld

30. november 2011

Munder

Qoco skriver:

Jeg laver den selv, også selvom vi skal være hos min mor i år, det smager klart bedre med min måde og jeg kan bare bedst lide hjemmelavet mad, især juleaften. dog holder jeg mig til rødkål uden andre ting i, det skal ikke være rødkåls-salat.

Jeg laver 2 slags En god gammeldags rødkål og en salat med fintsnittet rødkål, appelsin og æble. 

Anmeld

30. november 2011

Munder

Stumpen skriver:

JA til jul 

Anmeld

30. november 2011

lio

Munder skriver:

Jeg laver 2 slags En god gammeldags rødkål og en salat med fintsnittet rødkål, appelsin og æble. 

smagte engang en med æble, rosin og vidst også appelsin og jeg kunne slet ikke se sammenhængen i det og julemaden, jeg er nok for vanedannende, når resten er det sædvanlige...  spiser alle det? tror ikke nogen ville bare smage hvis jeg lavede sådan et julestunt... hehe....

Anmeld

30. november 2011

jydeinden

da jeg ved jeg ikke kan lave rødkålen bedre end herregårds rødkålen så har jeg stemt nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.