HeidiW86 skriver:
Hej tøser..
Jeg har nu i 6 uger kastet op 24/7 og været indlagt et døgn med drop, det er nu ved at blive bedre, nu kaster jeg kun op om morgenen og har det "nogenlunde" resten af dagen. 
Nu er mit spørgsmål efter appetitten er kommet lidt igen, skal jeg kun have f.eks. En toast en gang også efterfølgende tænker jeg bare AD ikke mere af det og sådan har jeg det med alt!! 
Nogen som har lidt af madlede og hvornår sluttede det????
Knus den frustreret 11+5
Jeg er 11+3 og er så småt på vej tilbage til normalen. Har i omkring 5 uger slet ikke haft lyst til noget, og har kun spist lidt fordi jeg skulle. Men absolut uden nydelse. Havde det på samme måde som dig: når jeg så endelig fik lyst til et eller andet bestemt, spiste jeg det en enkelt gang, og blev derefter helt kvalm bare ved tanken om at skulle spise det igen. Virkelig upraktisk.
Men som sagt så har mit lagt sig ret drastisk de sidste på dage - det er faktisk gået virkelig hurtigt, så forhåbentlig ligger det igdo indenfor rækkevidde for dig 
Udover at være lidt bekymret for om snippen i maven fik nok, var jeg nærmest panikslagen ved tanken om en december og ikke mindst en jul med kvalme! 
Krydser for at din madlede snart er væk. Synes selv det var forfærdeligt at være kvalm og alligevel skulle tvinge lidt i sig.
Anmeld