Madlede.. Hvornår slutter det?? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.982 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. november 2011

HeidiW86

Hej tøser..

Jeg har nu i 6 uger kastet op 24/7 og været indlagt et døgn med drop, det er nu ved at blive bedre, nu kaster jeg kun op om morgenen og har det "nogenlunde" resten af dagen. 

Nu er mit spørgsmål efter appetitten er kommet lidt igen, skal jeg kun have f.eks. En toast en gang også efterfølgende tænker jeg bare AD ikke mere af  det og sådan har jeg det med alt!! 

Nogen som har lidt af madlede og hvornår sluttede det???? 

Knus den frustreret 11+5 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

HeidiW86

Slet ingen overhovedet???  

Anmeld

30. november 2011

eliasogmor

HeidiW86 skriver:

Hej tøser..

Jeg har nu i 6 uger kastet op 24/7 og været indlagt et døgn med drop, det er nu ved at blive bedre, nu kaster jeg kun op om morgenen og har det "nogenlunde" resten af dagen. 

Nu er mit spørgsmål efter appetitten er kommet lidt igen, skal jeg kun have f.eks. En toast en gang også efterfølgende tænker jeg bare AD ikke mere af  det og sådan har jeg det med alt!! 

Knus den frustreret 11+5 

puh du må have det hårdt..... pyh det er  jo forskelligt fra kvinde til kvinde... min forsvandt da jeg var 4-5 mdr henne.... og så kom kiloene også på.... jeg havde også meget kvalme.. men kastede ikke op...

det er det samme ved denne graviditet.. jeg kaster ikke op... men madlede, fy for den....

Anmeld

30. november 2011

HeidiW86

eliasogmor skriver:

puh du må have det hårdt..... pyh det er  jo forskelligt fra kvinde til kvinde... min forsvandt da jeg var 4-5 mdr henne.... og så kom kiloene også på.... jeg havde også meget kvalme.. men kastede ikke op...

det er det samme ved denne graviditet.. jeg kaster ikke op... men madlede, fy for den....

Det er bare så ubehageligt... 

Jeg elsker normalt mad og min kæreste er ved at gå ud af sit gode skind, har sagt til ham at den lille jo får hvad den skal have men han kan ikke forstå jeg intet spiser..

Siger jeg spiser som en fugl... 

Men hvis jeg er uheldig har jeg det så et par måneder endnu!!! Øv øv 

Da din kvalme var ved at forsvinde havde du det så dårligt moment vis eller vågnede du enmorgen også var det væk??? 

Anmeld

30. november 2011

chael

HeidiW86 skriver:

Hej tøser..

Knus den frustreret 11+5 

Havde det indtil uge 16

Og jeg kastede op hver dag i 16 uger.

Jeg syntes det var et maridt.

God bedring, hæng i, håber det bliver bedre!!

*Camilla

Anmeld

30. november 2011

HeidiW86

chael skriver:

Havde det indtil uge 16

Og jeg kastede op hver dag i 16 uger.

Jeg syntes det var et maridt.

God bedring, hæng i, håber det bliver bedre!!

*Camilla

Føjføj føj din stakkel.... 

Man føler bare aldrig det blir bedre, har glemt hvordan det føles at have det godt!!! Tvivler helt om jeg får det godt igen, men selvfølgelig gør jeg det!! 

Anmeld

30. november 2011

Vivian87

For mit vedkommende er det desværre aldrig forsvundet men krydser fingre for at det snart blir bedre for dit vedkommende! 

Anmeld

30. november 2011

samantha1986

HeidiW86 skriver:

Hej tøser..

Knus den frustreret 11+5 

Nu har jeg heldivis ikke kastet op, men har lidt meget af kvalme. Kvalme er også forsvundet nu, men min mad lede er der stadig. Jeg kan sagtens gå en hel dag uden at spise. Og så først spise når kæresten kommer hjem. Men jeg prøver at få lidt yoghurt og frugt ned. Og så spise det jeg har lyst til for at få noget ned. Nogen gange er det ikke særlig sundt, men det er bedre end slet ingenting. Jeg er nu 13+2 uger henne, og jeg taber mig fortsat fordi jeg ikke har lyst til mad. Og jeg føler mig hurtig mæt.

Jeg tror det er vigtigt du spiser  det du har lyst til.

Anmeld

30. november 2011

eliasogmor

HeidiW86 skriver:

Det er bare så ubehageligt... 

Jeg elsker normalt mad og min kæreste er ved at gå ud af sit gode skind, har sagt til ham at den lille jo får hvad den skal have men han kan ikke forstå jeg intet spiser..

Siger jeg spiser som en fugl... 

Men hvis jeg er uheldig har jeg det så et par måneder endnu!!! Øv øv 

Da din kvalme var ved at forsvinde havde du det så dårligt moment vis eller vågnede du enmorgen også var det væk??? 

uhh det kan jeg ikke huske.....

Anmeld

30. november 2011

M (:

HeidiW86 skriver:

Hej tøser..

Knus den frustreret 11+5 

Kan desværre ikke give dig nogen gode råd, men kan give dig et , og love, at det går over igen

Derudover kan jeg (forhåbentlig) give dig et lille smil med på vejen. Følgende scenarie udspillede sig i min klasse i fredags:

Vi sidder og snakker om medicin og bivirkninger, hvor læreren så fortæller, at en af bivirkningerne ved et givent lægemiddel er madlede, hvorefter N rækker hånden op og siger: "Madlede - det er da når man leder efter mad, ikke??" 

Hvorefter klassen bryder ud i grin.. Så giver det pludselig meget mere mening, hvorfor man er så træt, når man har madlede - det må da være hårdt at skulle lede efter mad hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.