Nogen der har haft noget ligne ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Becca

hejsa

I fredags havde jeg lidt ondt i ryg da jeg sad ned og lidt smerte i underliv.. men var ikke så opmærksom på det.. dagen efter begyndt det at gå ondt i begge min sidder og underliv men ikke så slemt alligevel havde sefl samleje de begge dag.

de smerter var der de næste 4 dag i underliv og begge min side

men så i går  var jeg i by og handle og da fik jeg ondt i ryggen igen da jeg sad ned og vented på bus og sammen tid da jeg sat mig havde jeg smerte under mave og midt i underliv sener den aften under samleje gjort det ondt mega ondt da han ramt ind og det var en smerte jeg ikke kunne holde ud til og da vi var færdig føles det som om jeg skulle på toilet og kunne næsten i gå eller sidde, den var kraftig og jeg rysted nærmest og havde kvalm ..

vi ring til vagtlæge og hun ment det var ægeløsningsmerter.. men hun ment os at jeg kunne være gravid men hun sys jeg skulle slap af .. og idag når jeg hoster så gøre det ondt stadig .. nogen derud der har haft den smerte ligne ???

Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Rosengreen

Becca skriver:

hejsa

I fredags havde jeg lidt ondt i ryg da jeg sad ned og lidt smerte i underliv.. men var ikke så opmærksom på det.. dagen efter begyndt det at gå ondt i begge min sidder og underliv men ikke så slemt alligevel havde sefl samleje de begge dag.

de smerter var der de næste 4 dag i underliv og begge min side

men så i går  var jeg i by og handle og da fik jeg ondt i ryggen igen da jeg sad ned og vented på bus og sammen tid da jeg sat mig havde jeg smerte under mave og midt i underliv sener den aften under samleje gjort det ondt mega ondt da han ramt ind og det var en smerte jeg ikke kunne holde ud til og da vi var færdig føles det som om jeg skulle på toilet og kunne næsten i gå eller sidde, den var kraftig og jeg rysted nærmest og havde kvalm ..

vi ring til vagtlæge og hun ment det var ægeløsningsmerter.. men hun ment os at jeg kunne være gravid men hun sys jeg skulle slap af .. og idag når jeg hoster så gøre det ondt stadig .. nogen derud der har haft den smerte ligne ???

Hjælp

Kender godt det du beskriver.. Jeg har det engang i mellem omkring min ægløsning (ikke hver gang) . Men min læge siger også at det er helt normalt, selvom det er rigtig træls! 

Anmeld

4. december 2011

Becca

ja det mega træls ..

nu har jeg ondt i ryggen :/ ..

kan det endelig være tegn på gravidtet ??

Anmeld

4. december 2011

LilleLotte

Ikke for at tage håbet fra dig, men det kan ikke bare være noget med din ryg?

Du skriver meget at du har ondt i ryggen. Er det hele ryggen?

Anmeld

4. december 2011

Becca

nej ikke hele ryggen men midt i og den kører hele vejen til sidder ..

men sys det lidt mærkelige at man kan have en kraftig smerte hvor jeg slet ikke kunne gå eller side, følt næsten som om jeg skulle kaste op undskyld sprog og os som om skulle på toilet men bare smerte. .:/

og idag som jeg skrev tidlig havde jeg lidt blod i trusser men da jeg tørt mig var der ingen på toilet papir men lidt ondt i maven ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.