3 dages pletblødning - forvirringen er total!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. november 2011

SaraB

Hej piger.

Jeg er 4+0 i dag, HVIS jeg altså er gravid.

Det er vores 2. forsøg på at lave vores første barn.

Jeg har haft enkelte pletblødninger søndag, mandag og i går. Intet i dag - indtil videre.

Jeg har haft MEGET kvalme samt murren i underlivet i mindst 1½ uge, dog har alle mine tests desværre været negative.

Hvad tænker I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

SaraB

Anyone?

Anmeld

30. november 2011

MissTas

SaraB skriver:

Anyone?

Hvis ikke du får en positiv test indenfor en uge, så ville jeg nok mene at du desværre ikke er gravid..

for jer

Anmeld

30. november 2011

SaraB

MissTas skriver:

Hvis ikke du får en positiv test indenfor en uge, så ville jeg nok mene at du desværre ikke er gravid..

for jer

Jeg har læst, at der sagtens kan komme pletblødning omkring mensdagen. Så jeg håber derfor stadig lidt!

Jeg plejer at bløde rimeligt kraftigt på 2. og 3. dagen af mens, men det har som sagt kun været max 6-7 pletter fordelt ud på søndag, mandag og i går.

Tusind tak! Håber også det lykkes!

Anmeld

30. november 2011

MissTas

SaraB skriver:

Jeg har læst, at der sagtens kan komme pletblødning omkring mensdagen. Så jeg håber derfor stadig lidt!

Jeg plejer at bløde rimeligt kraftigt på 2. og 3. dagen af mens, men det har som sagt kun været max 6-7 pletter fordelt ud på søndag, mandag og i går.

Tusind tak! Håber også det lykkes!

det kan der også sagtens men omkring 4+0 burde være der omkring at man kan teste positivt.. for nogle.. jeg selv testede bragende positivt i 3+4 .. så du må snart ku teste positiv hvis du er gravid . men hvornår skal din mens komme ?

Anmeld

30. november 2011

SaraB

MissTas skriver:

det kan der også sagtens men omkring 4+0 burde være der omkring at man kan teste positivt.. for nogle.. jeg selv testede bragende positivt i 3+4 .. så du må snart ku teste positiv hvis du er gravid . men hvornår skal din mens komme ?

I dag er jeg 4+0, så det burde jo være i dag den skulle være her...

Men pletblødning kom allerede søndag, og har indtil i går KUN været pletblødning - i dag er der ingenting...

Anmeld

30. november 2011

MissTas

SaraB skriver:

I dag er jeg 4+0, så det burde jo være i dag den skulle være her...

Men pletblødning kom allerede søndag, og har indtil i går KUN været pletblødning - i dag er der ingenting...

pletblødningen kan være tegn på både mens og graviditet, så vi må jo bare

Anmeld

30. november 2011

SaraB

MissTas skriver:

pletblødningen kan være tegn på både mens og graviditet, så vi må jo bare

Tak for  og din hjælp!

Anmeld

30. november 2011

SaraB

Er der nogel af Jer piger, der har erfaring med dette?

Anmeld

13. januar 2012

Mette-mor

Var du så gravid, SaraB? Håber det for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.