Børnevenligt julepynt - nogle forslag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

K&S

sne190810 skriver:

Ja. Godt nok liiige da julepynten begyndte at komme frem til salg, men jeg meeeeeeeeener også at have spottet dem i Netto for kortere tid siden. For kan huske jeg undrede mig over at Netto nu også havde fået dem ..

De er meget søde, og sjove .. Og så kan de klare alt. Både at blive trådt på, bidt i og kastet med. (Ja tak, det er prøvet herhjemme)  

Arh, jeg har godt set nogle i Netto, men gik hurtigt forbi - jeg kigger lige i morgen, det er lidt nemmere end Føtex!

Tusin tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Maja_4000

K&S skriver:

Er det i år, I har købt dem i IKEA? For så må jeg da lige et smut dertil i morgen, når jeg har bilen

Nej , det var sidste år .. Har ikke kigget julepynt derinde i år , så ved ikke om de har dem igen

Anmeld

30. november 2011

Mor Christa

Jeg ved de har en MASSE julepynt i IKEA i år også , så måske de stadig har plastic kuglerne
herhjemme har vi invisteret i sådan nogle søde nissemænd/snemænd til at putte på vinduerne! De er suuper søde og billige! Købte dem i Fakta  

Anmeld

30. november 2011

M&M's Mor

Rema har i denne uge plastikkugler til juletræet...10 stk for 15 kr...

Anmeld

30. november 2011

K&S

MissChrista skriver:

Jeg ved de har en MASSE julepynt i IKEA i år også , så måske de stadig har plastic kuglerne
herhjemme har vi invisteret i sådan nogle søde nissemænd/snemænd til at putte på vinduerne! De er suuper søde og billige! Købte dem i Fakta  

Iiiiih, sådan nogle har jeg også købt (troede jeg indtil i går) men det er slet ikke til at sætte på vinduerne, så nu må jeg lige i Netto senere og finde nogle, vi kan sætte på i dag, når Anton kommer hjem fra dagpleje

Han er helt vild med nisser

Anmeld

30. november 2011

K&S

M&M's Mor skriver:

Rema har i denne uge plastikkugler til juletræet...10 stk for 15 kr...

Fantastisk, REMA er skrevet på to-go listen i morgen

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.