Børnevenligt julepynt - nogle forslag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.346 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. november 2011

K&S

Jeg har kigget på julepynt i dag, fordi alt hvad vi har herhjemme er meget lidt børnevenligt, men jeg synes, det er svært at finde noget som ikke kan gå i stykker...!

Hvad har I af julepynt hos jer, som kan leges med og tabes - det sker jo en gang imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Maja_4000

Julekugler af plastik

JEG kan ikke se forskel .. Og de kan holde til at blive tabt på f.eks. fliser Hehe

Anmeld

30. november 2011

K&S

Maja_4000 skriver:

Julekugler af plastik

JEG kan ikke se forskel .. Og de kan holde til at blive tabt på f.eks. fliser Hehe

Hvor kan man købe dem? Alle jeg har set har været af meget tyndt materiale, som i hvert fald ikke kan tåle en tur på gulvet

Anmeld

30. november 2011

Maja_4000

K&S skriver:

Hvor kan man købe dem? Alle jeg har set har været af meget tyndt materiale, som i hvert fald ikke kan tåle en tur på gulvet

Dem vi har er fra IKEA  

De havde dem også engang i supermarkeder , men har ikke set nogle de sidste par år :/

Anmeld

30. november 2011

K&S

Maja_4000 skriver:

Dem vi har er fra IKEA  

De havde dem også engang i supermarkeder , men har ikke set nogle de sidste par år :/

Er det i år, I har købt dem i IKEA? For så må jeg da lige et smut dertil i morgen, når jeg har bilen

Anmeld

30. november 2011

sne190810

Jeg har sådan nogle strikke nisser

Lidt a'la dem her

Og så har jeg nogle plastik julemænd/julepingviner/snemænd købt i Føtex til en 20'er stykket. De kan lyse i forskellige farver, og det vækker riiiimelig stor begejstring .. kan lige prøve at se om jeg kan finde et link til dem

Anmeld

30. november 2011

K&S

sne190810 skriver:

Jeg har sådan nogle strikke nisser

Lidt a'la dem her

Og så har jeg nogle plastik julemænd/julepingviner/snemænd købt i Føtex til en 20'er stykket. De kan lyse i forskellige farver, og det vækker riiiimelig stor begejstring .. kan lige prøve at se om jeg kan finde et link til dem

Årh, de er søde...! Vi har også nogle slaske-nisser og sprællemænd, men det er lidt svært at sætte/hænge dem nogle steder herhjemme

Et link til de andre ville være skønt

Anmeld

30. november 2011

sne190810

K&S skriver:

Årh, de er søde...! Vi har også nogle slaske-nisser og sprællemænd, men det er lidt svært at sætte/hænge dem nogle steder herhjemme

Et link til de andre ville være skønt

Link er fundet!

En eller anden blogger er så sød at have skrevet om dem på nettet! Med billeder og funktion!

Anmeld

30. november 2011

K&S

sne190810 skriver:

Link er fundet!

En eller anden blogger er så sød at have skrevet om dem på nettet! Med billeder og funktion!

Fantastiske, jeg må forbi en føtex...! Er det i år, du har købt dem?

Anmeld

30. november 2011

sne190810

K&S skriver:

Fantastiske, jeg må forbi en føtex...! Er det i år, du har købt dem?

Ja. Godt nok liiige da julepynten begyndte at komme frem til salg, men jeg meeeeeeeeener også at have spottet dem i Netto for kortere tid siden. For kan huske jeg undrede mig over at Netto nu også havde fået dem ..

De er meget søde, og sjove .. Og så kan de klare alt. Både at blive trådt på, bidt i og kastet med. (Ja tak, det er prøvet herhjemme)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.