Hvordan pokker delte I jeres fælles ting ? (skilsmisse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2009

Honningblomst

Vi gjorde det at vi hver især beholdt det vi havde haft med i forholdet.
De andre ting skrev vi op med nypris og så valgte vi en ting hver på skift indtil alt var delt....det er døde ting og på mange måder var det så rart for mig at starte helt forfra så ikke mit nye hjem var en kopi af det gamle...og så lavede vi to ens sedler hvor der stod det på vi havde fået hver især og skrev begge under på dem...så var der aldrig nogen der kunne blive sure eller komme og sige de blev snydt.
Men hvis ikke ligefrem jeres ting er uerstattelige så bøj af på det han ønsker og giv ham den...det er sørme ikke værd at blive uvenner over eller bruge energi på nu, det kan der altid komme senere...desværre...
Knus til dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

Mimic

Vi tog hver især det som vi havde haft med ind i forholdet, alle de øvrige ting, såsom bryllupsgaver, og fælles købte ting, skrev vi på små sedler og smed dem i en skål, herefter trak vi en seddel hver indtil der ikke var flere, herefter gik vi det igennem og fandt ud af om vi skulle bytte nogle af tingene.

Anmeld

24. februar 2009

Anonym trådstarter

Jeg takker for alle jeres svar, det lykkes os i aftes at få delt det hele, og det blev faktisk på en helt hyggelig og god måde.
vil bare sige jer tak fordi i gad svare mig.

Mig!

Anmeld

24. februar 2009

Mutti2

Hejsa.

Da jeg blev skilt for 3 år siden, kunne vi slet ikke enes.
Min mand havde skiftet låsen på vores hus, (på min fødselsdag). Så jeg kom da hjem til noget af et chok!!

Efter 2 uger fik jeg lov at komme ind efter mine personlige ting: tøj, skoleting, make up....

Resten måtte vi i retten og få delt efter 7 mdrs kamp.

Vi var dog begge enige om at jeg måtte tage alt hvad jeg havde haft med ind i forholdet, resten skulle vi for en dommer og skændes om. Hvilket bestemt ikke var sjovt

Så efter 8½ mdr fik jeg udleveret mine ting

En rigtig træls slutning, på en periode af mit liv, som burde have været noget af det smukkeste!!!

Knus Pernille

Anmeld

24. februar 2009

fam.4xc

Anonym skriver:

Syntes det er rigtig svært at vi skal til at dele vores ting op i to hjem, ved godt det er døde ting og at man altid kan købe nogle nye. men mange af de her ting betyder faktisk noget for mig og sjovt nok også pludselig en masse for ham...

Det irritere mig at det ellers køre så fint med alting omkring børn m.m ...

Lavede I en seddel eller hvordan gjorde I?

Hilsen MIG

jeg tog kun mit tøj, nogle billeder og ting jeg havde arvet efter min mormor... ville bare ud af forholdet hurtigt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.