De kære mænd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Zeus

Corn skriver:

Vores søn på fire vågnede natten til igår og havde tisset i sengen. Jeg fik ham vasket og smidt i rent tøj og ind i vores seng...

Derefter tog jeg hurtigt lige sengetøjet af hans seng og smed det ned af trappen, så kunne jeg tage det derfra om morgenen...

Da jeg kommer fra job igår, kommer jeg i tanke om sengetøjet og at det var "væk" fra trappegangen. Spørger manden som svarer: JEg tænkte at når nu du havde klaret nattetjansen, så ville jeg lige tage mig af sengetøjet"

Her går jeg glad ud i vaskerummet og foran den TOMME vaskemaskine ligger sengetøjet

Måtte lige ind og nævne, at hjælpen havde været lidt mere brugbar, hvis han rent faktisk havde smidt det i maskinen og startet den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

NinaNymannMadsen

jo tak det kender jeg.
når min kæreste spiller pc eller xbox så er han ikk til at komme i kontakt med det er lige som at snakke med en dør. han er i sin helt verden.

også selvom han er 28 jamen så kan han stadig godt finde på og hoppe og danse rundt som en anden teenager. han kalder også hellere på mig hvis der skal skiftes ble på en af pigerne, eller hvis den store skal ha vinterstøvler på for det kan han ikk finde ud af (selvom han kun har prøvet en gang)
kan også sige til ham mange mange gange, "husk nu skat at på ...... skal vi ud til "noget familie" eller sådan noget" og når vi så kommer til daagen så har han glemt det og lavet andre aftaler selvom jeg flere gange har sagt til ham at han ikk skal.

Anmeld

1. december 2011

missie20

WantingBaby2012 skriver:

Hahaha... Jeg fandt lige denne.... 

- Jeg tager spand, klud og kemikalier frem og indfinder mig straks på badeværelset.
- Jeg gør rent i samme rækkefølge som altid.
- Jeg ser en plet på væggen. Den tørrer jeg af.
- Jeg er færdig på et kvarter og stiller rengøringsartiklerne væk.

- Han tager en spand og en klud, og spørger hvilke rengøringsmidler, han skal bruge.
- Jeg finder rengøringsmidlet til ham.
- Han giver sig til at læse på etiketten hvordan rengøringsmidlet skal bruges og hvor stor en dosis, der skal i vandet.
- Han henter radioen fra kontoret og stiller den på bordet på badeværelset, så han kan høre musik imens han gør rent.
- Han tager et glas cola i køkkenet.
- Han går ud på badeværelset og ser sig om, for at afgøre hvilke elementer, der skal gøres rent.
- Han vasker toilettet og vasken, og tørrer bordpladen af.
- Der er en plet på væggen lige ved siden af ham, men han ser den ikke.
- Han vender bademåtten om, så den beskidte side er nedad.
- Han går ud i haveskuret og henter værktøjskassen.
- Han finder en skruetrækker og går tilbage på badeværelset.
- Han åbner skabet og skruer på hængslet, for lågen hang lidt i venstre side.
- Han stiller værktøjskassen og rengøringsartiklerne ud på gulvet i gangen.
- Han råber “Rikkøøøø, kom lige og se”.
- Jeg kommer ud på badeværelset og ser ham stå rank og stolt.
- Han siger “Sådan déer! Er her ikke blevet flot?”
- Jeg klapper ham lidt på mavsen og siger “Joo, bestemt”.
- Han siger “Prøv lige at se hvor meget jeg fik vasken til at skinne!”
- Jeg siger “ja, det er da utroligt”.
- Han siger “Kan du se noget anderledes?” og strutter stolt.
- Jeg ser mig om og siger “Njaaa, ikke lige”.
- Han siger – meget stolt: “Jeg har rettet lågen op. Den hang helt vildt. Var det ikke en god ide??”
- Jeg siger “Jo, det var da kanon at få gjort. Tak, min skat”
- Han siger “Det var så lidt. Jeg synes bare det var rart at glæde dig”
- Han lægger an til at modtage ros og kys, som han selvfølgelig også får.
- Han sætter sig ind i stolen og er lidt udmattet af arbejdet.
- Jeg tager kluden og fjerner pletten på væggen, pudser spejlet, tørrer hylderne og brusenichen af, tømmer toiletspanden og smider bademåtten i vaskemaskinen.
- Han går på toilettet 2 timer senere og råber til mig: “Nu går jeg lige ud på det reeeeeene badeværelse og nyder min egen indsats”.
- Jeg tsk’er stille indvendigt.
- Om aftenen får vi gæster til middag og imens vi spiser siger han: “Eij, mine hænder er stadig sådan helt opløste. Jeg gjorde jo rent på badeværelset tidligere i dag”.
- Så snakker vi lidt om det.
- Jeg tsk’er stille indvendigt – igen.

Haha præcis....True true!

Anmeld

1. december 2011

MaleneJensen

Silke91 skriver:

Syntes ganske ofte jeg tager mig selv i at kigge på min dejlige kæreste og tænke: "Jamen søde skat du er jo stadig bare en lille dreng".

kan fx. være når han kommer ind med vasketøjet, lige efter jeg har hængt det ud, med den begrundelse at når det er koldt og blæser så kan tøjet da ikke tørre ude eller når han sidder og spiller playstation og er fuldstændig uden for rækkevide.

Er der andre der har nogle søde drengemænd derhjemme ?

Ja i den gruppe kan jeg også melde ja til Har en mand der Meget Glad for sin x-box.. Og når han spiller, amen har overvejet af filme ham så han selv kan se hvordan han ser ud hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.