De kære mænd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.317 visninger
33 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Silke91

Syntes ganske ofte jeg tager mig selv i at kigge på min dejlige kæreste og tænke: "Jamen søde skat du er jo stadig bare en lille dreng".

kan fx. være når han kommer ind med vasketøjet, lige efter jeg har hængt det ud, med den begrundelse at når det er koldt og blæser så kan tøjet da ikke tørre ude eller når han sidder og spiller playstation og er fuldstændig uden for rækkevide.

Er der andre der har nogle søde drengemænd derhjemme ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Dinna88

Ohhh ja, BESTEMT!
Særligt den med playstation. Hvis det var, så kunne jeg rende nøgen rundt, uden at han ville bemærke mig Han er HELT væk.

Også når han laver mad. Det er SÅ sødt, at han virkelig prøver, men at han bare ikke er særlig god til det (Bjørnetjeneste fra hans forældre) bare det at skære noget ud og det at skrælle kartofler kan være svært for ham - men jeg sætter ham til det alligevel til det, fordi han arbejder SÅ hårdt for at det skal lykkes for ham, og vil gøre det så perfekt for mig så muligt. Han skulle engang lave tærtedej, hvor jeg havde givet ham opskriften. Det tog ham SÅ lang tid og jeg spurgte ham flere gange om ikke bare jeg måtte gøre det, men NEJ! Han VILLE gøre det. 

Anmeld

30. november 2011

Silke91

Dinna88 skriver:

Ohhh ja, BESTEMT!
Særligt den med playstation. Hvis det var, så kunne jeg rende nøgen rundt, uden at han ville bemærke mig Han er HELT væk.

Også når han laver mad. Det er SÅ sødt, at han virkelig prøver, men at han bare ikke er særlig god til det (Bjørnetjeneste fra hans forældre) bare det at skære noget ud og det at skrælle kartofler kan være svært for ham - men jeg sætter ham til det alligevel til det, fordi han arbejder SÅ hårdt for at det skal lykkes for ham, og vil gøre det så perfekt for mig så muligt. Han skulle engang lave tærtedej, hvor jeg havde givet ham opskriften. Det tog ham SÅ lang tid og jeg spurgte ham flere gange om ikke bare jeg måtte gøre det, men NEJ! Han VILLE gøre det. 

Hehe den med madlavningen er bare en klassiker. En dag havde han lavet lassagne og det var på en eller anden måde eksploderet for ham!! så der var lassagne på loftet og over alt. Men er jo tanken der tæller 

Anmeld

30. november 2011

Sees

Jeg har ingen kæreste, men jeg har et par tætte kammerater, hvor jeg tit tænker sådan..

Den med playstationen - Eller bare når han skal skrive en sms. Mulitaskning, findes virkelig ikke i den verden.
Eller, forrige weekend var jeg ude og hjælpe en kammerat med at male og gøre rent, i et hus ham og 2 andre drenge skulle flytte fra.. I løbet af den første time, havde de 3 drenge startet 40 forskellige samtaler på forskellige sangtitler, eller komiker-citater.
Det var SÅ sjovt at gå og høre på sådan nogen "Uden sammenhænge" samtaler

En anden kammerat, på 25, der stadig kører hjem til mor for at få vasket tøj, eller stadig bruger penge på byture eller playstationsspil, istedet for regninger..

Det er fantastisk

Anmeld

30. november 2011

Isabella_mor

jeg kan tit sige noget vigtigt til min kæreste. feks. "på lørdag har jeg aftalt med "indsæt fælles kammerarts navn" at han kommer her og ordner noget el, og så har jeg budt på lasagne" 

han siger måske Jaja.. men når det så er lørdag, så ved han ikke hvad der skal ske.. og så siger jeg det til ham og han siger, jamen det har du da ikke sagt før..  hvor jeg så må forklare ham at det har jeg altså.. han hørte bare ikke efter.. 

jeg tager ham tit i at sige ja ja og ikke lytte ordenligt efter. og det kommer nærmest som en stor overraskelse for ham når jeg nævner det nogle dage senere hvor han så faktisk lytter.!! 

Der er også dage hvor han får sms'er eller laver aftaler med nogle venner om at de skal et eller andet. og tit er det gerne flere uger før de skal mødes, f.eks. til LAN (computer tam tam) og der kan han så sige til mig om torsdagen at han jo skal til LAN, hvor jeg måske havde planlagt at fredag aften når han kom hjem fra arbejde skulle vi hygge os, eller lørdag havde jeg arrangeret pasning så vi kunne komme ud osv.. der glemmer han ligesom at give mig besked.. 

jeg gider ikke være han "mor" men jeg føler mig godtnok lidt som værende det.. han er total teenager for tiden, smider sine sure sokker over det hele og ja også underbukserne kan godt blive lagt på bordet.!! 

de kære mænd altså.

men til gængæld er han altså skide god til at lave mad (og det har han lært af mig) da jeg lærte ham at kende kunne han tilberede en frysepizza, og lave kyletter i toastmaskinen.! så fremskridt fremskridt.. han kan også vaske tøj, skifte vores søns ble, handle ind osv.. han er ikke inkompeent, han er bare teenager for tiden.. haha, han er bare ikke på tværs.. 

Anmeld

30. november 2011

grøn · ært

Haha! JEPS!! - og min sidder endda lige nu og spiller uncharted II for nu 3. eller 4. gang. Han har alle tre spil, men så snart han er færdig med dem alle.... -begynder han bare forfra. Og han er IKKE til at komme i kontakt med :-P ....nå, ja. Og så hans t-shrit: "Soon to be ACTION HERO!! ---just waiting for Uncharted 3" hæhæ 

Men det sødeste er nok når vi skal lave mad.. Manden er snart 30 og han kan bare ikke finde ud af det med madlavning :-P "Okay, der står 2,5 dl............ Hvad er det så?" mens han står og vifter med dl-målet. Eller hvis vi har skrællet kartofler og jeg har sagt, at de skal i gryden med vand.... Så kan han stå og kigge på vandet indtil det koger og endelig sige: "Nå, hvad var det så kartoflerne skulle, søde?" 

Anmeld

30. november 2011

Maja_4000

isabellamor skriver:

jeg kan tit sige noget vigtigt til min kæreste. feks. "på lørdag har jeg aftalt med "indsæt fælles kammerarts navn" at han kommer her og ordner noget el, og så har jeg budt på lasagne" 

han siger måske Jaja.. men når det så er lørdag, så ved han ikke hvad der skal ske.. og så siger jeg det til ham og han siger, jamen det har du da ikke sagt før..  hvor jeg så må forklare ham at det har jeg altså.. han hørte bare ikke efter.. 

jeg tager ham tit i at sige ja ja og ikke lytte ordenligt efter. og det kommer nærmest som en stor overraskelse for ham når jeg nævner det nogle dage senere hvor han så faktisk lytter.!! 

Der er også dage hvor han får sms'er eller laver aftaler med nogle venner om at de skal et eller andet. og tit er det gerne flere uger før de skal mødes, f.eks. til LAN (computer tam tam) og der kan han så sige til mig om torsdagen at han jo skal til LAN, hvor jeg måske havde planlagt at fredag aften når han kom hjem fra arbejde skulle vi hygge os, eller lørdag havde jeg arrangeret pasning så vi kunne komme ud osv.. der glemmer han ligesom at give mig besked.. 

jeg gider ikke være han "mor" men jeg føler mig godtnok lidt som værende det.. han er total teenager for tiden, smider sine sure sokker over det hele og ja også underbukserne kan godt blive lagt på bordet.!! 

de kære mænd altså.

men til gængæld er han altså skide god til at lave mad (og det har han lært af mig) da jeg lærte ham at kende kunne han tilberede en frysepizza, og lave kyletter i toastmaskinen.! så fremskridt fremskridt.. han kan også vaske tøj, skifte vores søns ble, handle ind osv.. han er ikke inkompeent, han er bare teenager for tiden.. haha, han er bare ikke på tværs.. 

Det der med ikke at høre efter .. Det gør min kæreste også ! Det er SÅ irriterende

Nogle gange spørger jeg "hvad sagde du lige ja til?" .. Og det ved han jo så ikke 

Anmeld

30. november 2011

Isabella_mor

Maja_4000 skriver:

Det der med ikke at høre efter .. Det gør min kæreste også ! Det er SÅ irriterende

Nogle gange spørger jeg "hvad sagde du lige ja til?" .. Og det ved han jo så ikke 

haha man kunne jo sige en masse og så bare udnytte at han siger ja..

"skat jeg har lige bestilt en hel ny garderobe og jeg har brugt dit dankort til at betale det med, håber det er ok" Hahahaha... 

Anmeld

30. november 2011

Maja_4000

isabellamor skriver:

haha man kunne jo sige en masse og så bare udnytte at han siger ja..

"skat jeg har lige bestilt en hel ny garderobe og jeg har brugt dit dankort til at betale det med, håber det er ok" Hahahaha... 

Hahaha  

Forleden gav han mig lov til at købe hele den nye kollektion fra Hummel til vores datter .. 10 minutter efter (da han var færdig med sit Fifa ) kom han i tanke om det , og spurgte hvad det var han lige var gået med til Hehe

Anmeld

30. november 2011

Corn

Vores søn på fire vågnede natten til igår og havde tisset i sengen. Jeg fik ham vasket og smidt i rent tøj og ind i vores seng...

Derefter tog jeg hurtigt lige sengetøjet af hans seng og smed det ned af trappen, så kunne jeg tage det derfra om morgenen...

Da jeg kommer fra job igår, kommer jeg i tanke om sengetøjet og at det var "væk" fra trappegangen. Spørger manden som svarer: JEg tænkte at når nu du havde klaret nattetjansen, så ville jeg lige tage mig af sengetøjet"

Her går jeg glad ud i vaskerummet og foran den TOMME vaskemaskine ligger sengetøjet

Måtte lige ind og nævne, at hjælpen havde været lidt mere brugbar, hvis han rent faktisk havde smidt det i maskinen og startet den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.