Hvilken samværsordning fik i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Anonym trådstarter

Faderen og jeg skal snart i statsforvaltningen for at få en fast samværsordning.

Jer der har været igennem statsforvaltningen kan i fortælle hvilken samværsordning i fik?

Vi har fælles forældremyndighed, og faderen ser barnet 3 dage om ugen lige nu af en-to timers tid af gangen. Men vi har et dårligt forhold(jeg bliver altid stresset og vred efter han har været her), og jeg ville meget gerne undgå at være i rum sammen med ham når det er. Kan man få samværet et andet sted i starten? Så jeg undgår at skulle gå og være ked/vred efter hans besøg. Ville hellere kunne koncentrere mig om mit barn end faderens dumme krav og trusler.

Barnet er forresten to måneder gammelt. Faderen ville som udgangspunkt ikke have barnet, og deltog derfor ikke. Men det vil han så gerne nu og derfor må vi jo så få en fast samværsordning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Leneur

Anonym skriver:

Faderen og jeg skal snart i statsforvaltningen for at få en fast samværsordning.

Jer der har været igennem statsforvaltningen kan i fortælle hvilken samværsordning i fik?

Vi har fælles forældremyndighed, og faderen ser barnet 3 dage om ugen lige nu af en-to timers tid af gangen. Men vi har et dårligt forhold(jeg bliver altid stresset og vred efter han har været her), og jeg ville meget gerne undgå at være i rum sammen med ham når det er. Kan man få samværet et andet sted i starten? Så jeg undgår at skulle gå og være ked/vred efter hans besøg. Ville hellere kunne koncentrere mig om mit barn end faderens dumme krav og trusler.

Barnet er forresten to måneder gammelt. Faderen ville som udgangspunkt ikke have barnet, og deltog derfor ikke. Men det vil han så gerne nu og derfor må vi jo så få en fast samværsordning.

Så må du sige i statsforvaltningen at du meget gerne vil samarbejde men du føler dig utryg ved at din eks skal være i dit hjem og derfor ønsker det bliver et andet sted.

Nu vil min datters far så ikke se hende men hvis han ville, ja så skulle det være på neutral grund, for vil ikke have ham inden for mine døre både af frygt for at jeg ikke ville slippe af med ham igen men også for hans trusler og lange fingre og ET sted man skulle kunne være 100 % tryg, er da helt sikkert i sit hjem.

Anmeld

30. november 2011

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Så må du sige i statsforvaltningen at du meget gerne vil samarbejde men du føler dig utryg ved at din eks skal være i dit hjem og derfor ønsker det bliver et andet sted.

Nu vil min datters far så ikke se hende men hvis han ville, ja så skulle det være på neutral grund, for vil ikke have ham inden for mine døre både af frygt for at jeg ikke ville slippe af med ham igen men også for hans trusler og lange fingre og ET sted man skulle kunne være 100 % tryg, er da helt sikkert i sit hjem.

Ja lige netop

Jeg er på ingen måde tryg ved at han har barnet heller. Han er på ingen måde ansvarlig og synes han er rigtig dårlig til barnet(dette siger jeg nu ikke engang bare fordi vi har det dårligt. han har meget svært ved at håndtere en baby og virker ikke interesseret i at lytte til mig når jeg prøver at hjælpe ham til at lære det)

Men det må jeg desværre nok bide i mig. For han har jo ret til ham da han er hans far.

Anmeld

30. november 2011

liwsmor

Anonym skriver:

jeg har ikke selv været det igennem, men kender nogen der har ..

det blevet lavet sådan de første 4 gange så faren børnene i statamt i nogen timer derefter så han i nogen timer hos hans mor og derefter overnattede de hos hans mor fredag til lørdag og derefter hel weekendet hos hans mor og derefter fik han lov til tag med hjem.. alle tingene skulle ske fire gange. det kun hver anden uge

Anmeld

30. november 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

jeg har ikke selv været det igennem, men kender nogen der har ..

det blevet lavet sådan de første 4 gange så faren børnene i statamt i nogen timer derefter så han i nogen timer hos hans mor og derefter overnattede de hos hans mor fredag til lørdag og derefter hel weekendet hos hans mor og derefter fik han lov til tag med hjem.. alle tingene skulle ske fire gange. det kun hver anden uge

Hos farens mor?

Anmeld

30. november 2011

Frk Mig

Anonym skriver:

har i ikke mulighed for at få rykket samværet til et familie hus? 

Anmeld

30. november 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Hos farens mor?

ja, de blev enige om det.. mor og faren , og mor til børnene har det godt med fars mor ..

Anmeld

30. november 2011

Toshiba

jeg har selv stået i det samme

der blev mine forældre "overvågnings-forældre"

dvs - samvær skulle foregå hos dem (pga adresse beskyttelse) og de og jeg skulle være tilstede.

han så hende 1½ time om ugen...

Anmeld

30. november 2011

Toshiba

Frk Mig skriver:

har i ikke mulighed for at få rykket samværet til et familie hus? 

i vestsjællandsamt bruger de slet ikke familiehuse mere... det bliver hos enten statsforvaltningen eller familie der vil tage sig af overvågningen

Anmeld

30. november 2011

Frk Mig

Toshiba skriver:

i vestsjællandsamt bruger de slet ikke familiehuse mere... det bliver hos enten statsforvaltningen eller familie der vil tage sig af overvågningen

Når for søren .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.