Update: Test imorgen, fuuuuuck :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Melanie Bjerre

God morgen tøser

Ja jeg testede jo så her til morgen, og den var brændende NEGATIV ...

Og det er underligt, for mine bryster er vokset, en del, jeg er ømme bryst vorter, jeg havde stik i underliver for en uge siden, i højre side, omkring der hvor ægget sætter sig fast, men jeg er så også 3+6 idag..

Jeg er vildt bange for at HVIS jeg er gravid at så gynækologen kan ødelægge det.. Jeg skal jo der ind idag, om en lille time, og han skal tjekke om jeg overhovedet KAN blive gravid, hvad hvis han ødelægger noget der oppe??

Jeg blev lidt skuffet, men jeg har bare slet ikke været i tvivl om at den var der denne gang.. Ææææææj altså :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

henh01

æv æv

Men den kan jo stadig være der, nogle tester senere end andre..

Sig til gynægologen at sandsynligheden for en graviditet er der og del din bekymring. Jeg tror bestemt ikke han kan ødelægge noget som helst, nærmere give dig vished. Men del det med ham så kan han bedre forklare dig hvad der sker hvorfor..

Hel dog lykke..  for at der er en lille spire.

Anmeld

30. november 2011

frk-stoltze

du får lige en 'er

Synes klart du skal snakke med din gyn. ang sine symptomer og bekymringer.  Måske kan han berolige dig.

Anmeld

30. november 2011

henh01

hvordan gik det i dag?

Anmeld

30. november 2011

Melanie Bjerre

henh01 skriver:

hvordan gik det i dag?

Det gik super fint

Helt smertefrit, og han forstod mig og fortalte mig om hvad han gjorde så jeg var sikker på at det ikke ville ødelægge noget HVIS jeg er gravid.. men han kunne ikke se nogen tegn på graviditet fordi jeg kun er 3+6

men han sagde at det så fint ud og han ikke kunne se hvorfor jeg ikke skulle kunne blive gravid, så det vare jo super positivt

Anmeld

1. december 2011

MorTilEn2013Dreng

Du kan altså godt have ømme brystvorter selvom du ikke er gravid det har jeg altid op til min menstruation og det kom os pludseligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.