Ny kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg er alene mor til mine børn, men har ikke været det særlig længe. Jeg er helt færdig med min x og har ingen følelser for ham overhovedet og så klar til at finde en ny kæreste. Jeg har kun været officielt alene i ca 3 mdr, men forholdet har egentlig været færdig meget længere, bare uden at nogen tog skridtet til at der skulle ske noget, nok mest pga børnene. Jeg har de sidste 14 dage 3 uger snakket med en fyr over mobilen, han er rigtig sød at snakke med og og vi plaprer bare løs hver aften, gerne mellem 2 og 3 timer som minimum. Vi skal så prøve at ses her på lørdag og jeg er bare så spændt, glæder mig så meget til at møde ham face to face. Han er fra nordjylland og en rigtig lun fætter. Han er noget ældre end mig, jeg er 28 år og han er 41 år. Han har ingen børn selv og siger han vil tage mine unger til sig som sine egne og det er jeg helt sikker på han vil. Jeg har spurgt ham om han gerne vil ha sine egne hvor til han svarer at det kommer helt an på mig hvis vi kan sammen i virkeligheden, han har lige solgt sit hus og er ved at kigge efter et sted hvor der er masser af plads både til hvis der kommer unger der ikke er hans og hvis der skulle komme nogen til som er hans egne. Han er lige så god som dagen er lang hvis han er som han virker. 

Min hjerne er blevet som en teenager igen, den fortæller mig jeg savner han, men jeg har aldrig mødt manden i virkeligheden endnu så det kan vist ikke rigtig passe.

Ved egentlig ikke hva jeg ville med det her indlæg, måske bare lige ud alt den spænding jeg går med inden i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

AmalieLaursen

Nu har jeg været sammen med min fyr i 7 år og har lige fået vores første lille søn så det kan måske godt være lidt af et problem for mig at sætte mig ind i dt :bDet jeg dog vil sige er at han måske er lidt gammel, men hvis du er forelsket er det jo helt ligemeget!! Det er godt at du har fundet ham, men hvis dine børn har en alder af 6 år så kan det godt været at de ikke er så glade for det hvis de stadig der deres far som jeg går ud fra :bOgså pas på med at falde tilbage på det der "15" årig humør ting ting, da det nok godt kan blive et lille slag tilbage hvis noget går galt, men hvis du ikke har været forelsket i noget tid så er det helt normalt at du gør som du gør!!Jeg er glad hver eneste dag sammen med min mand, og bliver forelsket i ham hver gang jeg kysser ham Held og Lykke!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.