Julegave til manden/kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Dinna88

1012lmp skriver:

Hey everybody...

Hvad køber i til jeres mand/kæreste i julegave...

Søger desperart inspiration min man ønsker sig tøj inkl stømper og underbukser... ej vel?

Der er da ikke noget mere upersonligt...

Så hvad giver i?

Vi giver ikke hinanden noget juleaften, vi tager til januarudsalget sammen og giver hinanden det vi nu finder, som vi bare MÅ eje Altså, indenfor vore budget (som er vidt forskellige) 

Det er virkelig en dejlig ordning Min kæreste er VILDT god til netop at finde de smykker og det tøj jeg kan lide, men han er bare rigtig svær at købe gave til. Han køber aldrig selv tøj, så det kan jeg give ham, men det er SÅ kedeligt at se ham modtage juleaften. Og det eneste han ellers finder fornøjelse i, som jeg kunne give ham, er spil. De de koster kassen eller så er de gratis på nettet. Så det er ikke så sjovt. 

Jeg giver ham dog en lille  ting juleaften, nemlig en kasse med lakridspiber, som han køber næsten hver gang vi er ude at handle Jeg elsker at give ham sådan nogle ting som han vi kan grine lidt af, og som han bliver glad for. Havde overvejet at købe pepsi twist til ham, men det har han så lige fået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

june1987

Min mand fik en fin halskæde med thors hammer som betyder styrke og den blev han super glad for 

udover fik han en stationær computer i fødselsdags gave 

men julegave har vi valgt ikke at give hinanden noget, vi er blevet gift i år, flotte ringe og dejlige gaver så vi mangler ikke mere i år 

Anmeld

30. november 2011

Filuca

1012lmp skriver:

Hey everybody...

Søger desperart inspiration min man ønsker sig tøj inkl stømper og underbukser... ej vel?

Så hvad giver i?

Min mand har fødselsdag den 1. dec. og med julegave den 24. december, bliver det lidt af en udskrivning

Er enig i, at strømper og underbukser er totalt kedelige gaver at ønske sig, men min mand er endnu værre - han ønsker sig gavekort til byggemarkeder og værktøj, SUK!

I år har jeg valgt at give ham en Hugo Boss frakke til fødseldag, og et par flotte sko og en Hugo Boss skjorte i julegave (Ja, han er helt vild med Hugo Boss ), så det håber jeg, han bliver glad for Han køber aldrig tøj selv, så hvis jeg gerne vil have en mand, der er pænt klædt på, må jeg sørge for det

Anmeld

30. november 2011

1012lmp

Marts<3 skriver:

Min kæreste for 2 billetter til TopGear live i forum.

Han elsker programmet, så for han muligheden for at se dem live. Det er et lille styk efter min termin, så tænker at han sammen med en ven kan tag ud og more sig og få lidt mange tid væk fra baby og bleer...

Ej hvor fedt hvad koster det?

Og hvor kan billetterne købes?

Anmeld

30. november 2011

MissTas

1012lmp skriver:

Hey everybody...

Så hvad giver i?

vi gir hinanden en graviditetsfotografering, hvor vi skal ha fotograferet maven som han holder om og så ha det op på et stort lærred til soveværelset ..

derudover giver jeg ham så en duft + stick fra gucci og vores lille kommende prinsesse giver ham en ny pung i sort skind

Anmeld

30. november 2011

twinny

Marts<3 skriver:

Min kæreste for 2 billetter til TopGear live i forum.

Han elsker programmet, så for han muligheden for at se dem live. Det er et lille styk efter min termin, så tænker at han sammen med en ven kan tag ud og more sig og få lidt mange tid væk fra baby og bleer...

hvor har du købt dem???

Anmeld

30. november 2011

Marts<3

twinny skriver:

hvor har du købt dem???

De er købt gennem billetlugen:-)

Anmeld

30. november 2011

Marts<3

1012lmp skriver:

Ej hvor fedt hvad koster det?

Og hvor kan billetterne købes?

De er købt gennem billetlugen, og det sker i forum i Kbh.Der er billetter i forskellige prisklasser. Dem jeg har købt koster 750 stk.Hvis du overvejer det, så gør det snart. Det går ret hurtigt med billetterne.

Anmeld

30. november 2011

twinny

Marts<3 skriver:

De er købt gennem billetlugen:-)

mange tak... Er købt..

TS: billetter til topgear, pastamaskine, 2 ps spil og en raviol laver(staves)

Anmeld

30. november 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
1012lmp skriver:

Hey everybody...

Så hvad giver i?

jeg giver min kæreste en nøglering som kan åbnes og indeni er der så et billed af mig og et af vores to måneder gamle søn der vil så være graveret "din lille familie" foran og på bagsiden "som elsker dig meget højt".

og så får han også en kortholder da han ikke kan lide at gå med pung så må det være løsningen her er der så indgraveret " brug fornuften ostehoved" på den metaldims som holder på sedlerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.