Julegave til manden/kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

1012lmp

Uhh lyder lækkert med jakken! Gør de andre gaver også... vil bare SÅ gerne give ham noget personligt... Noget hvor han vil tænke på mig hver gang han ser det med ved satme ikke hvad det skal være... synes det er SUPER svært...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

4xGreve

1012lmp skriver:

Hey everybody...

Hvad køber i til jeres mand/kæreste i julegave...

Søger desperart inspiration min man ønsker sig tøj inkl stømper og underbukser... ej vel?

Der er da ikke noget mere upersonligt...

Så hvad giver i?

min mand får den nye stand-up film med hartmann også får han et spil til x-boksen

Anmeld

30. november 2011

henh01

min kæreste får en Man. U trøje og en lækker (og alt for dyr) barbermaskine..

Men jeg havde kig på et ur, så måske du kan bruge den ide? Det er da personligt?

Aprpos at have fødselsdag i dec, så har jeg d 26. spørg om min kæreste er træt af mig.. haha

Anmeld

30. november 2011

1012lmp

henh01 skriver:

min kæreste får en Man. U trøje og en lækker (og alt for dyr) barbermaskine..

Men jeg havde kig på et ur, så måske du kan bruge den ide? Det er da personligt?

Aprpos at have fødselsdag i dec, så har jeg d 26. spørg om min kæreste er træt af mig.. haha

Han ønsker sig faktisk også et ur... Det er jo bare lige det at så VED han hvad han får... han tror nemlig det er det jeg køber også synes jeg måske overraskelsen ikke er særlig stor...!

Anmeld

30. november 2011

HeidiØ

God tråd, er selv lidt på bar bund - min kæreste ønsker sig træningstøj .. som det eneste!  Må lige følge lidt med her - billetter til et eller andet spændende er en god idé!!

Anmeld

30. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er lige så meget på bar bund  Han ønsker sig ingenting... Og jeg gider ikke give ham sokker og underbukser - som han engang imellem kan sige han ønsker sig hvis jeg tvinger ham til at sige et eller andet

Anmeld

30. november 2011

Mor Til Oktober Børn

1012lmp skriver:

Hey everybody...

Søger desperart inspiration min man ønsker sig tøj inkl stømper og underbukser... ej vel?

Så hvad giver i?

Har slået mig sammen med min mor, så min kæreste får et fint lille gavekort på 800 kr til tattovøren

Anmeld

30. november 2011

samantha1986

Her hjemme er vi nok lidt kedelige, men vi giver ikke hinanden gaver i år. I stedet så vil vi gå ud og købe noget som vi begge synes vi mangler, noget til hjemmet eller et weekend ophold.

Dog synes jeg han skal have en lille ting juleaften så han får bogen Far på færde. Og ud fra hvad han har sagt så har han også en lille ting til mig.

Anmeld

30. november 2011

Annemor...

Min kæreste er stor fan af Barcelona, så han får deres trøje og så får han et par hyggebukser, som han har ønsket sig. trøjen har han ikke ønsket sig, men snakket meget om

Anmeld

30. november 2011

Isabella_mor

1012lmp skriver:

Hey everybody...

Så hvad giver i?

ja hvad er der med de mænd og deres evige hang til strømper og underbukser, det ønsker min kæreste sig også, og jeg overvejer seriøst bare at købe en STOR røvfuld underbukser til ham... 

!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.