Træls md scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

christinak

-Sigrid- skriver:

Det er sgu underligt at nogen kan opføre sig sådan  - det må da være et drømmejob at se andres babyer og opleve deres glæder ved det 

Ja ville jeg også mene men har desværre bare ikke mødt nogen af dem endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

christinak

Babymor2010 skriver:

Puha ja, der er ikke noget værre at være til scanning med de sure damer. Vi havde et ligesådan forløb 

Vi var til MD da jeg var præcis 19+0 og hun var simpelthen en rigtig *biiiiiip*. Hun tjekkede dog om alt var som det skulle være - og sendte os afsted til en ny scanning 14 dage efter - en hjertescanning, for hun kunne ikke se hjertet  (hvilket vi kunne). Så vi blev ekstra nervøse, men der var intet at være nervøs for, for alt var i den skønneste orden 

I løbet af de 45 min vi var til den første MD-scanning nåede hun at sige 5-6 gange at der var "for meget af mig".... Øhhh godt så, så ville jeg gerne se dem der vejede 80-90 kg at blive scannet af hende (jeg havde en smule ekstra på maven). 

Hun scannede kun mig i 10 min og det var det.Rigtig træls for dig du skulle igennem alt det, det ville jo være rart man kunne huske tilbage og sige man havde nogle gode scanninger

Anmeld

30. november 2011

-Sigrid-

christinak skriver:

Ja ville jeg også mene men har desværre bare ikke mødt nogen af dem endnu

Held og lykke næste gang så 

Anmeld

30. november 2011

CKH

christinak skriver:

Jeg havde fået en tid til md scanning men havde så ringet derind for at ændre den da, tiden passede os dårligt.Da vi så kommer til scanning idag er scannings damen bare skide tur og spørg hvorfor tiden er blevet ændret, forklarede hende hvorfor og hun sagde så at hun sikkert ikke kunne se det hun skulle når jeg kun var 19+0.undskyldte og sagde så til hende at jeg regnede da med at når man ringede ind og snakkede med dem om ny tid at de så havde styr på hvad de lavede.Nå men hun scannede og ganske rigtig hun kunne ikke få ordenlig billed kvalitet så skal afsted om en uge igen, rigtig træls jeg skal gå og være nervøs pga en sur scanningsdame.

Det lyder da til at jordemoderen bare ikke ville scanne dig, for jeg blev altså også scannet da jeg var 19+0 og selvom lillemanden ikke var specielt samarbejdsvillig, så var det altså ikke sådan at hun ikke kunne scanne mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.