Træls md scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. november 2011

christinak

Jeg havde fået en tid til md scanning men havde så ringet derind for at ændre den da, tiden passede os dårligt.Da vi så kommer til scanning idag er scannings damen bare skide tur og spørg hvorfor tiden er blevet ændret, forklarede hende hvorfor og hun sagde så at hun sikkert ikke kunne se det hun skulle når jeg kun var 19+0.undskyldte og sagde så til hende at jeg regnede da med at når man ringede ind og snakkede med dem om ny tid at de så havde styr på hvad de lavede.Nå men hun scannede og ganske rigtig hun kunne ikke få ordenlig billed kvalitet så skal afsted om en uge igen, rigtig træls jeg skal gå og være nervøs pga en sur scanningsdame.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

lycly

christinak skriver:

Jeg havde fået en tid til md scanning men havde så ringet derind for at ændre den da, tiden passede os dårligt.Da vi så kommer til scanning idag er scannings damen bare skide tur og spørg hvorfor tiden er blevet ændret, forklarede hende hvorfor og hun sagde så at hun sikkert ikke kunne se det hun skulle når jeg kun var 19+0.undskyldte og sagde så til hende at jeg regnede da med at når man ringede ind og snakkede med dem om ny tid at de så havde styr på hvad de lavede.Nå men hun scannede og ganske rigtig hun kunne ikke få ordenlig billed kvalitet så skal afsted om en uge igen, rigtig træls jeg skal gå og være nervøs pga en sur scanningsdame.

Åh synes man hører rigtig tit om dårlige oplevelser ved scanninger. Som om at de der damer ikke rigtig gider deres job??

Du skal ikke være nervøs, alt er helt sikkert i den skønneste orden. Vi må bare håbe du får en anden til at scanne dig næste gang

Anmeld

29. november 2011

Carina:-)

Det skal du ikke være bekymret over.

Havde der været noget alvorligt galt havde hun sagtens kunne se det.

Der hvor deter bedst med 20 uger henne er fordi så kan de se enkeltheder i ansigtet ,men vand i blære/mavesæl-Nyrer og hjertet kan hun sagtens se,og ville have sagt hvis der var noget.

Så ta det roligt,og glæd dig over at du får et ekstra kig

Anmeld

29. november 2011

christinak

LunaLykke skriver:

Åh synes man hører rigtig tit om dårlige oplevelser ved scanninger. Som om at de der damer ikke rigtig gider deres job??

Du skal ikke være nervøs, alt er helt sikkert i den skønneste orden. Vi må bare håbe du får en anden til at scanne dig næste gang

Ja de er så sure vores nf scanning var også ved en sur sygeplejerske det er bare så træls? Hun kiggede på hjertet og en masse andet men sagde intet, vi kunne få et gratis billede med hjem og det var det

Anmeld

29. november 2011

christinak

Carina:-) skriver:

Det skal du ikke være bekymret over.

Havde der været noget alvorligt galt havde hun sagtens kunne se det.

Der hvor deter bedst med 20 uger henne er fordi så kan de se enkeltheder i ansigtet ,men vand i blære/mavesæl-Nyrer og hjertet kan hun sagtens se,og ville have sagt hvis der var noget.

Så ta det roligt,og glæd dig over at du får et ekstra kig

Hun scannede en masse ting både hjertet, arme og ben men sagde intet så blir man ret nervøs

Anmeld

29. november 2011

Carina:-)

christinak skriver:

Hun scannede en masse ting både hjertet, arme og ben men sagde intet så blir man ret nervøs

Og det ville hun havde gjort hvis der havde været noget-Så havdde hun kaldt en læge med det samme.

Så rolig

Anmeld

29. november 2011

christinak

Carina:-) skriver:

Og det ville hun havde gjort hvis der havde været noget-Så havdde hun kaldt en læge med det samme.

Så rolig

Ja må bevare roen selvom jeg bare ikke er go til sådan noget specielt fordi jeg har så mange smerter i den her graviditet

Anmeld

29. november 2011

-Sigrid-

Det er sgu underligt at nogen kan opføre sig sådan  - det må da være et drømmejob at se andres babyer og opleve deres glæder ved det 

Anmeld

29. november 2011

Clisolka

christinak skriver:

Puha ja, der er ikke noget værre at være til scanning med de sure damer. Vi havde et ligesådan forløb 

Vi var til MD da jeg var præcis 19+0 og hun var simpelthen en rigtig *biiiiiip*. Hun tjekkede dog om alt var som det skulle være - og sendte os afsted til en ny scanning 14 dage efter - en hjertescanning, for hun kunne ikke se hjertet  (hvilket vi kunne). Så vi blev ekstra nervøse, men der var intet at være nervøs for, for alt var i den skønneste orden 

I løbet af de 45 min vi var til den første MD-scanning nåede hun at sige 5-6 gange at der var "for meget af mig".... Øhhh godt så, så ville jeg gerne se dem der vejede 80-90 kg at blive scannet af hende (jeg havde en smule ekstra på maven). 

Anmeld

29. november 2011

l.kjoeller

christinak skriver:

det var synd for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.