christinak skriver:
Jeg havde fået en tid til md scanning men havde så ringet derind for at ændre den da, tiden passede os dårligt.Da vi så kommer til scanning idag er scannings damen bare skide tur og spørg hvorfor tiden er blevet ændret, forklarede hende hvorfor og hun sagde så at hun sikkert ikke kunne se det hun skulle når jeg kun var 19+0.undskyldte og sagde så til hende at jeg regnede da med at når man ringede ind og snakkede med dem om ny tid at de så havde styr på hvad de lavede.Nå men hun scannede og ganske rigtig hun kunne ikke få ordenlig billed kvalitet så skal afsted om en uge igen, rigtig træls jeg skal gå og være nervøs pga en sur scanningsdame.
Puha ja, der er ikke noget værre at være til scanning med de sure damer. Vi havde et ligesådan forløb 
Vi var til MD da jeg var præcis 19+0 og hun var simpelthen en rigtig *biiiiiip*. Hun tjekkede dog om alt var som det skulle være - og sendte os afsted til en ny scanning 14 dage efter - en hjertescanning, for hun kunne ikke se hjertet
(hvilket vi kunne). Så vi blev ekstra nervøse, men der var intet at være nervøs for, for alt var i den skønneste orden 
I løbet af de 45 min vi var til den første MD-scanning nåede hun at sige 5-6 gange at der var "for meget af mig".... Øhhh godt så, så ville jeg gerne se dem der vejede 80-90 kg at blive scannet af hende (jeg havde en smule ekstra på maven).
Anmeld