Så har vi været i Florida

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

piadas

Jalousi er en grim ting, men må man ikke godt være bare en lille smule jaloux? Øj, det ser bare for dejligt ud!

Ælsker også de snorlige grøntsagshylder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Sofia

piadas skriver:

Jalousi er en grim ting, men må man ikke godt være bare en lille smule jaloux? Øj, det ser bare for dejligt ud!

Ælsker også de snorlige grøntsagshylder!

Ja det må man gerne for jeg er også mega misundelig på jeres nye hus

Anmeld

1. december 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Det skal man i hvert fald! Hvis man ikke må rejse i den anledning, ja så ved jeg da ikke hvornår!?!?!

Nej, vi har vist bare planer om at overleve. Økonomien er helt ad helvede til, så der bliver vist ikke plads til nogen udskejelser overhovedet 

Kender alt til at have en skrækkelig økonomi, bliver ikke sjovt til februar når jeg ikke har mine dobbeltklip mere - og Alfreds vuggestue skal lægges oveni budgettet nu!! Men ja, SUlånet kan vi jo tage om nødvendigt!!

Anmeld

1. december 2011

PeruBaby

Åhhhhh, jeg smelter helt Elsker, elsker, elsker ferie og afslapning. Det ser ud til at I har haft det helt vidunderligt. SÅ dejligt med noget kvali-familie-tid. Det kan man leve højt på længe

Anmeld

2. december 2011

Sofia

PeruBaby skriver:

Åhhhhh, jeg smelter helt Elsker, elsker, elsker ferie og afslapning. Det ser ud til at I har haft det helt vidunderligt. SÅ dejligt med noget kvali-familie-tid. Det kan man leve højt på længe

Det kan man nemlig

Anmeld

7. december 2011

Sofia

Marco2 skriver:

Ferie, er sgu nok så meget sagt  Shit det var hårdt at være afsted med to børn som er så forskellige mht hvad de kan. Ihvertfald når hotellet slet IKKE var børnevenligt. Den person som har rated det hotel som Blue Village som er StarTours mest børnevenlige hoteller mp ha' været på stoffer den dag, eller også har han slet ikke været på hotellet.

Så det gjorde lidt at vi lidt holdt ferie hver for sig. Den ene med Smilla og den anden med Emily. For når der absolut INTET var til Emily var forældrene meget PÅ.

Men hotellet var superlækkert for voksne og der var mange fede ting for os. Men bare svært at udnytte når man har to børn med.

Men når det så er sagt var det da en dejlig ferie. Den blev bare meget anderledes end vi havde forestillet os. Men når jeg får lidt tid skal jeg nok lige skrive lidt mere og poste et par fede feriepics.

AG

Det er dårligt synes jeg, at de promoverer det som børnevenligt hotel hvis det slet ikke er det. Men håber I nød det, selvom det var hårdt?  Nu har I også snart en skiferie at se frem til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.