Så har vi været i Florida

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.288 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Sofia

Hej Damer

Så er vi hjemme efter en fantastisk ferie i Florida. Det var bare så super skønt det hele. Sol, pool, strand, grill, shopping, drinks, afslapning!!

Alfred klarede flyveturene som den lille supermand han er! Den ene flyvning varede 10.5 time, så jeg var meget stolt af ham. Han sov så fint i den lift vi havde lejet i flyet. Tidsforskellen klarede han også i fin stil, den første nat var hård men derefter sov han fra 19-06, dog skulle han lige have en sut ved 3 tiden, hvilket han ikke skal herhjemme, men det syntes jeg var ok! Nu her lider han af jetlag og kender ikke forskel på nat og dag herhjemme så det er spændende hvornår det går over.

Vi boede i det mest hyggelige lille hus derovre, og der var alt hvad man behøvede til en baby. Seng, højstol, legetøj, badelegetøj, klapvogn osv osv. Morten, Alfred og jeg havde vores egen afdeling i huset, med stort soveværelse og lækkert bad. Der var egen pool ved huset, så vi kunne bade en masse med Alfred og det var så dejligt. Vi grillede hver aften og ellers slappede vi bare af og nød at have fri. Alt er jo mega stort og fedt i USA, når man kommer hjem opdager man virkelig hvor lille bitte DK er. En motorvej i USA er noget andet end en motervej i DK skal jeg love for. Og så har de nogle meget ordnede supermarkeder!! Vi fik shoppet en masse og fejret thanksgiving og alt mulig andet. Ihhh drømmer mig allerede tilbage. Men det er nu også dejligt at være hjemme i skønne Århus hvor alt er pyntet så fint til jul!

Håber I alle har det godt.

Her kommer lige et par billeder fra Staterne!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Kit

Nej, hvor ser det bare godt ud. Flot at Alfred klarer det hele så flot.

Har selv været i USA to gange - dog uden børn - og glæder mig til vi en dag kan komme afsted igen. Absolute yndlings ferieland.

Anmeld

29. november 2011

AnneBJ

Nøj hvor fedt! Dejligt at alt gik godt med flyvetur osv.

Håber lille (store!?) Alfred snart forstår forskellen på nat og dag igen!

Anmeld

29. november 2011

DK

Fåååååårk det hele ser jo VILDT lækkert ud. Mere end jeg forestillede mig, og jeg har ellers ikke gået og dagdrømt om andet siden I tog afsted

Billed to af dig og Alfred er SKØNT. Hvor man dog kan se at kuren virkelig har betalt sig, du ser pragtfuld ud og Alfred er jo bare den lille lækre godte som han er.

Ihh palmer, og pool og solstole og drinks og shopping. Kan man forlange mere? Jeg er dobbelt op på klar til USA til sommer. Hey... hvem siger egentlig at de der quicklån er så ringe endda

Skønt at I er kommet hjem, og jeg er sikker på at alle jeres jetlag forsvinder inden torsdag. Er det ikke der hvor lille A har første store dag i vuggeren? Så spændende!

Knus og Kram

ps. The Converse ser fantastiske ud. Loooove

Anmeld

29. november 2011

DK

Og og og... Hvor har Alfred været fin i alt sommertøjet Godt du fik det med.

Anmeld

30. november 2011

Mettemus

Aaarrjjjh hvor ser det bare SKØNT ud! Kan virkelig godt forstå at i har gået og sukket efter at komme afsted. Man blir jo slet ikke misundelig når man sidder her i sin kolde stue med grå regn uden for vinduet

Alfred blir så stor! Med go'e ben, kan jeg se Dejlige dreng!

Nå, men så har i vel booked den næste tur allerede?

Og niiiizzzE med Converse i str mini

Anmeld

30. november 2011

businesstigger

Det ser bare ud til at have været en dejlig tur! Bliver helt missundelig 

Anmeld

30. november 2011

CA

Velkommen hjem. Det ser vel nok lækkert ud! Lige hvad man kunne trænge til her midt i regn og blæst! 

Anmeld

30. november 2011

CA

Ps. Fedt med billederne af deres totalt ordnede grønsagshylder - i like! 

Anmeld

30. november 2011

Marco2

Neeeeiii hvor ser det lækkert ud. Og lyder til at ha' været en helt igennem pragtfuld tur!!

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.