Hej Damer
Så er vi hjemme efter en fantastisk ferie i Florida. Det var bare så super skønt det hele. Sol, pool, strand, grill, shopping, drinks, afslapning!!
Alfred klarede flyveturene som den lille supermand han er! Den ene flyvning varede 10.5 time, så jeg var meget stolt af ham. Han sov så fint i den lift vi havde lejet i flyet. Tidsforskellen klarede han også i fin stil, den første nat var hård men derefter sov han fra 19-06, dog skulle han lige have en sut ved 3 tiden, hvilket han ikke skal herhjemme, men det syntes jeg var ok! Nu her lider han af jetlag og kender ikke forskel på nat og dag herhjemme så det er spændende hvornår det går over.
Vi boede i det mest hyggelige lille hus derovre, og der var alt hvad man behøvede til en baby. Seng, højstol, legetøj, badelegetøj, klapvogn osv osv. Morten, Alfred og jeg havde vores egen afdeling i huset, med stort soveværelse og lækkert bad. Der var egen pool ved huset, så vi kunne bade en masse med Alfred og det var så dejligt. Vi grillede hver aften og ellers slappede vi bare af og nød at have fri. Alt er jo mega stort og fedt i USA, når man kommer hjem opdager man virkelig hvor lille bitte DK er. En motorvej i USA er noget andet end en motervej i DK skal jeg love for. Og så har de nogle meget ordnede supermarkeder!! Vi fik shoppet en masse og fejret thanksgiving og alt mulig andet. Ihhh drømmer mig allerede tilbage. Men det er nu også dejligt at være hjemme i skønne Århus hvor alt er pyntet så fint til jul!
Håber I alle har det godt.
Her kommer lige et par billeder fra Staterne!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld