Halsbrand, what to do?!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Vivian87

Her er balancid også min bedste ven  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

sandratobias

Alminox var min bedste ven.. Det hjalp mig..  

Anmeld

14. december 2011

Mother-love

Jeg kun e slet ikke tåle mælk i min graviditet. Jeg prøvedealle muligt produkter men det varaltså kun samerin (staves) der hjalp mig. Ikke engang balancid hjalp. Noget som skulle være rigtig godt. Jeg døjede virkelig meget med halsbrænden det var virkelig ved at drive mig til vanvid.

Anmeld

14. december 2011

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Godaften piger

Jeg har igennem hele dagen i dag haft VOLDSOMT halsbrand! Og jeg er virkelig utilpas over det!

Jeg ved godt at mælk skulle hjælpe på det MEN da jeg har graviditetssukkersyge må jeg kun drikke ½ liter mælk om dagen og det har jeg i hvert fald også længe gjort.

Så hvad f*nden gør jeg nu?!?!?!?!  Håber virkelig i ligger inde med nogle fif af en art for FØJ hvor har jeg det ulækkert.

GAVISCON er midlet... I flydende form... Jeg brugte det de sidste 3 mdr af graviditeten... Det er guld værd og man får lov at sove om natten uden at blive forstyrret... 

Anmeld

15. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

GAVISCON er midlet... I flydende form... Jeg brugte det de sidste 3 mdr af graviditeten... Det er guld værd og man får lov at sove om natten uden at blive forstyrret... 

Det må prøves!  Tusind tak

Anmeld

15. december 2011

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Det må prøves!  Tusind tak

Ja det synes jeg da.... Jeg siger dig det er guld værd... 

Anmeld

15. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Ja det synes jeg da.... Jeg siger dig det er guld værd... 

Det lyder godt!  Tror desværre bare ikke den virker på nattesøvnen her, der er der lidt noget andet som holder mig vågen! (En meget aktiv lille pige!)

Anmeld

15. december 2011

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Det lyder godt!  Tror desværre bare ikke den virker på nattesøvnen her, der er der lidt noget andet som holder mig vågen! (En meget aktiv lille pige!)

Nåh.. hehe det kender jeg godt fra dengang... Når du endelig får lov at sove så er det godt... 

Anmeld

15. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Nåh.. hehe det kender jeg godt fra dengang... Når du endelig får lov at sove så er det godt... 

Det lyder godt... Det skal i hvert fald prøves

Anmeld

15. december 2011

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Det lyder godt... Det skal i hvert fald prøves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.