Halsbrand, what to do?!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Godaften piger

Jeg har igennem hele dagen i dag haft VOLDSOMT halsbrand! Og jeg er virkelig utilpas over det!

Jeg ved godt at mælk skulle hjælpe på det MEN da jeg har graviditetssukkersyge må jeg kun drikke ½ liter mælk om dagen og det har jeg i hvert fald også længe gjort.

Så hvad f*nden gør jeg nu?!?!?!?!  Håber virkelig i ligger inde med nogle fif af en art for FØJ hvor har jeg det ulækkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

morethanperfect

rikkeregnbue skriver:

Godaften piger

Jeg har igennem hele dagen i dag haft VOLDSOMT halsbrand! Og jeg er virkelig utilpas over det!

Jeg ved godt at mælk skulle hjælpe på det MEN da jeg har graviditetssukkersyge må jeg kun drikke ½ liter mælk om dagen og det har jeg i hvert fald også længe gjort.

Så hvad f*nden gør jeg nu?!?!?!?!  Håber virkelig i ligger inde med nogle fif af en art for FØJ hvor har jeg det ulækkert.

Åhh hvor jeg også led af det
Man kan købe nogle tabletter i håndkøb på apoteket som hjælper 100 % !  

Anmeld

29. november 2011

Emily2012<3

Jeg fik tippet om mandler, det skulle også hjælpe lidt..

Men jeg får tilsendt Galieve af en sød bruger herinde fra som også skulle hjælpe.. Så det håber jeg på..

Anmeld

29. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

morethanperfect skriver:

Åhh hvor jeg også led af det
Man kan købe nogle tabletter i håndkøb på apoteket som hjælper 100 % !  

Skal jeg da lige have tjekket op på i morgen så! For nøøøøj, hvor jeg er utilpas. Det er ret ulækkert

Anmeld

29. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

BJNGJ. skriver:

Jeg fik tippet om mandler, det skulle også hjælpe lidt..

Men jeg får tilsendt Galieve af en sød bruger herinde fra som også skulle hjælpe.. Så det håber jeg på..

Øv at man så ikke lige kan lide mandler  

Anmeld

29. november 2011

Giraffen

rikkeregnbue skriver:

Godaften piger

Jeg har prøvet Galieve, Samarin og Balancid og jeg kan anbefale balancid, det er klart det rareste at have liggende ved natbordet og smager bedst - det er tyggetabletter så det er hurtigt og lindrer rigtig godt - kan også købes i Matas

Anmeld

29. november 2011

Emily2012<3

rikkeregnbue skriver:

Øv at man så ikke lige kan lide mandler  

Er det ikke bare at hurtigt tygge dem igennem og så sluge dem?

Det skulle hjælpe med en 3-4 stykker..

Anmeld

29. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Giraffen skriver:

Jeg har prøvet Galieve, Samarin og Balancid og jeg kan anbefale balancid, det er klart det rareste at have liggende ved natbordet og smager bedst - det er tyggetabletter så det er hurtigt og lindrer rigtig godt - kan også købes i Matas

Okay, må jeg lige tjekke op på i morgen

Anmeld

29. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

BJNGJ. skriver:

Er det ikke bare at hurtigt tygge dem igennem og så sluge dem?

Det skulle hjælpe med en 3-4 stykker..

Jo sikkert nok

Anmeld

29. november 2011

Silke83

Prøv Gaviscon (flydende) - det har hjulpet mig enormt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.