Indskudslån ved kommunen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.595 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg står og skal søge indskudslån ved kommunen nu her, men hvordan fungerer det??

Jeg bliver enlig mor med kun su som indtægtskilde, jeg skylder ret mange penge i banken så vil slet ikke spørge dem da jeg ved at de siger nej..

Men nogen der kan fortælle om hvordan man søger sådan et lån??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Du skal gå ned på borgerservice og så sige at du gerne vil søge om et indskudslån   Så skal du udfylde nogle papire og så får du et svar i løbet af nogle dage om du kan få det eller ej

I hvert fald sådan det foregik ved mig og min kæreste.

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Du skal gå ned på borgerservice og så sige at du gerne vil søge om et indskudslån   Så skal du udfylde nogle papire og så får du et svar i løbet af nogle dage om du kan få det eller ej

I hvert fald sådan det foregik ved mig og min kæreste.

Mange tak for svar..

Er der noget man skal have med for at understøtte indtægtskilden osv?? Eller hvordan foregår det??

Anmeld

29. november 2011

Baby2009

Hej 

Det lyder ikke til at blive et problem for dig, at få det godkendt. Jeg ansøgte om et indskud, da jeg var gravid. Der boede jeg sammen med mit barns far, og der var jeg på kontanthjælp, og han på SU. Og det blev da godkendt. Man skal argumentere for hvorfor man søger et indskudslån, så det er værd at tænke over  

Vores gik igennem, og det er 5 års rente og afdragsfrit.

Vi fandt først lejligheden, og fik kontrakten inkl. ansøgnings skema til kommunen. Så du skal først have kontrakten, og kommunen giver ikke lån, hvis det er en privat udlejer.

Håber du kan bruge det 

Anmeld

29. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Mange tak for svar..

Er der noget man skal have med for at understøtte indtægtskilden osv?? Eller hvordan foregår det??

Du skal bare oplyse hvor meget du får i S.U FØR skat, og det står der også på de papire du får udleveret at du skal

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

Baby2009 skriver:

Hej 

Det lyder ikke til at blive et problem for dig, at få det godkendt. Jeg ansøgte om et indskud, da jeg var gravid. Der boede jeg sammen med mit barns far, og der var jeg på kontanthjælp, og han på SU. Og det blev da godkendt. Man skal argumentere for hvorfor man søger et indskudslån, så det er værd at tænke over  

Vores gik igennem, og det er 5 års rente og afdragsfrit.

Vi fandt først lejligheden, og fik kontrakten inkl. ansøgnings skema til kommunen. Så du skal først have kontrakten, og kommunen giver ikke lån, hvis det er en privat udlejer.

Håber du kan bruge det 

Lejligheden er fundet og kontrakten er på vej, så skal bare have ansøgt om lånet..
Det er i en boligforening så håber ikke det bliver et problem..

Jamen søger det jo fordi at jeg skal være alene lige pludselig

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Du skal bare oplyse hvor meget du får i S.U FØR skat, og det står der også på de papire du får udleveret at du skal

Mange tak..

Så vil jeg lige undersøge de tal inden jeg går på kommunen så jeg kan afleverer med det samme deroppe

Anmeld

29. november 2011

Baby2009

I min kommune skal vi have kontoudskrifter med fra de sidste tre måneder 

Anmeld

29. november 2011

FrkT

Baby2009 skriver:

Også her, plus at du skal have et skriftligt afslag på lånet fra banken med. Hvilket altså vil sige at du SKAL have ansøgt din bank om at få lånet hos dem først....

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

Baby2009 skriver:

Okay..
Det er meget rart at vide så tingene kan være klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.