Sabina skriver:
Det var dejligt at du har nydt den :-)
Uh det er godt du kun har få uger til termin. vi må håbe din guldklump måske kommer før tid ... :-)
Jeg tør desværre ikke at få flere børn, ikke nok med graviditeten var det største helved. havde jeg presseveer i to timer, og intet smertestillende virkede. så jeg står over, og nyder min dejlige søn, og vores hund :-) hihi
men hvem ved, kan jo være jeg pludselig bliver gravid når der går nogle år .. men min søn er kun 4½ måned gamle, så føler stadig traumer over graviditeten og fødslen
Så det er jo et lille pus du har
Ej det lyder også noget voldsomt, når det både har været en hård graviditet og fødsel, ja så vil jeg også overveje det at få flere børn. Håber du har fået noget hjælp til at tale oplevelsen igennem. For det er bare så vigtig.
Min sidste graviditet var super fin, og ja fødslen gik også rigtig godt, så det er jeg ikke så bekymret for.
Men denne graviditet har også fået mig til at beslutte at vi ikke skal have flere børn. Men det er der flere grunde til.
Jeg vil ikke byde min mand at stå alene igen med 2 små børn, og jeg ikke kan hjælpe til. Og så nærmer jeg mig de 40 år. Og synes nok ikke det er helt fair over for et barn mere der får så gammel en mor
Anmeld