Puha jeg holder det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Sabina

Henriette Aaby skriver:

Tak skal du have

Jeg har faktisk nydt min graviditet selv om jeg har haft BL og har brugt min tid på sofaen siden september.

Men nu er det ikke sjovt mere. Jeg har bare så ondt, at det giver kvalme

Du lyder nu til at have været rigtig hårdt ramt. Det er jo slet ikke rart. Godt det er overstået for dig. Jeg håber dog ikke det har afskrækket dig i at få flere børn

Det var dejligt at du har nydt den :-)

Uh det er godt du kun har få uger til termin. vi må håbe din guldklump måske kommer før tid ... :-)

Jeg tør desværre ikke at få flere børn, ikke nok med graviditeten var det største helved. havde jeg presseveer i to timer, og intet smertestillende virkede. så jeg står over, og nyder min dejlige søn, og vores hund :-) hihi

men hvem ved, kan jo være jeg pludselig bliver gravid når der går nogle år .. men min søn er kun 4½ måned gamle, så føler stadig traumer over graviditeten og fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Henriette Aaby

Sabina skriver:

Det var dejligt at du har nydt den :-)

Uh det er godt du kun har få uger til termin. vi må håbe din guldklump måske kommer før tid ... :-)

Jeg tør desværre ikke at få flere børn, ikke nok med graviditeten var det største helved. havde jeg presseveer i to timer, og intet smertestillende virkede. så jeg står over, og nyder min dejlige søn, og vores hund :-) hihi

men hvem ved, kan jo være jeg pludselig bliver gravid når der går nogle år .. men min søn er kun 4½ måned gamle, så føler stadig traumer over graviditeten og fødslen

Så det er jo et lille pus du har 

Ej det lyder også noget voldsomt, når det både har været en hård graviditet og fødsel, ja så vil jeg også overveje det at få flere børn. Håber du har fået noget hjælp til at tale oplevelsen igennem. For det er bare så vigtig.

Min sidste graviditet var super fin, og ja fødslen gik også rigtig godt, så det er jeg ikke så bekymret for.

Men denne graviditet har også fået mig til at beslutte at vi ikke skal have flere børn. Men det er der flere grunde til.

Jeg vil ikke byde min mand at stå alene igen med 2 små børn, og jeg ikke kan hjælpe til. Og så nærmer jeg mig de 40 år. Og synes nok ikke det er helt fair over for et barn mere der får så gammel en mor

Anmeld

29. november 2011

Sabina

Henriette Aaby skriver:

Så det er jo et lille pus du har 

Ej det lyder også noget voldsomt, når det både har været en hård graviditet og fødsel, ja så vil jeg også overveje det at få flere børn. Håber du har fået noget hjælp til at tale oplevelsen igennem. For det er bare så vigtig.

Min sidste graviditet var super fin, og ja fødslen gik også rigtig godt, så det er jeg ikke så bekymret for.

Men denne graviditet har også fået mig til at beslutte at vi ikke skal have flere børn. Men det er der flere grunde til.

Jeg vil ikke byde min mand at stå alene igen med 2 små børn, og jeg ikke kan hjælpe til. Og så nærmer jeg mig de 40 år. Og synes nok ikke det er helt fair over for et barn mere der får så gammel en mor

Jeg tog imod de tilbud hospitalet og min jm kom med. Om at man kan komme til en samtale og snakke om graviditete og fødslen.
Men har faktisk aldrig hørt fra dem igen. Så jeg har snakket med mine veninder, (som også har børn.) Og min kære familie .. :-)

Forsatår godt det er den sidste du vil have. Man vil jo også gerne kunne være der, for sine børn .. Altså kunne lege, spille bold osv. Min kæreste far er ret gammel, og han har aldrig kunne spille bold osv med ham. Min kæreste er 26 og hans far 75..

Anmeld

29. november 2011

Wimmie

Henriette Aaby skriver:

snart ikke ud mere....

Jeg er ved at gå ud af mit gode skin, jeg har så piv ondt i min ryg og ja i hele kroppen, når jeg sidder,står og går. Faktisk kan jeg kun holde ud at ligge, men det ender jo med liggesår....

Jeg kan ikke huske, at jeg havde det så skidt de sidst uger, jeg ventede Maja, og hun kom 41+5.

Men for første gang i denne graviditet, som på ingen måder har været let, føler jeg mig syg af graviditen.

jeg som ellers har synes det var skønt at være gravid, trods bækkensmerte, Jeg kan simpelhen ikke holde det ud mere. Tænk det skulle ende her...

Beklager mit tude indlæg, har bare brug for at læsse af.

Mange hilsner

Henriette 32+2

Åh hvor jeg føler med dig 

Godt nok er jeg sluppet for bækkenløsning, men min ryg er rigtig slem nu - når jeg når omkring dette tidpunkt på aftenen gør det så ondt at jeg ikke kan gøre andet end at ligge ned - og selv dét giver så mange smerter at jeg hele tiden må skifte mellem at ligge på den ene side, den anden side og på ryggen.

Øvbøv 

Men på den anden side har jeg alligevel været heldig ikke at skulle døje med allige mulige andre smerter...og nu er der jo heldigvis ikke mange uger/dage tilbage 

Spændende hvem af os der føder først 

Anmeld

29. november 2011

Henriette Aaby

Wimmie skriver:

Åh hvor jeg føler med dig 

Godt nok er jeg sluppet for bækkenløsning, men min ryg er rigtig slem nu - når jeg når omkring dette tidpunkt på aftenen gør det så ondt at jeg ikke kan gøre andet end at ligge ned - og selv dét giver så mange smerter at jeg hele tiden må skifte mellem at ligge på den ene side, den anden side og på ryggen.

Øvbøv 

Men på den anden side har jeg alligevel været heldig ikke at skulle døje med allige mulige andre smerter...og nu er der jo heldigvis ikke mange uger/dage tilbage 

Spændende hvem af os der føder først 

Tusind tak skal du have 

De smerter du beskriver, minder om dem jeg døjer med også.

Jeg har faktisk lige haft ringet til fødegangen og har fået at vide de der lænde/ryg smerter er helt normale... Så nu må vi jo bare se tiden an

Og ja det bliver spændende at se hvis bebs der ser dagens lys først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.