Puha jeg holder det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Henriette Aaby

snart ikke ud mere....

Jeg er ved at gå ud af mit gode skin, jeg har så piv ondt i min ryg og ja i hele kroppen, når jeg sidder,står og går. Faktisk kan jeg kun holde ud at ligge, men det ender jo med liggesår....

Jeg kan ikke huske, at jeg havde det så skidt de sidst uger, jeg ventede Maja, og hun kom 41+5.

Men for første gang i denne graviditet, som på ingen måder har været let, føler jeg mig syg af graviditen.

jeg som ellers har synes det var skønt at være gravid, trods bækkensmerte, Jeg kan simpelhen ikke holde det ud mere. Tænk det skulle ende her...

Beklager mit tude indlæg, har bare brug for at læsse af.

Mange hilsner

Henriette 32+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

l.kjoeller

snart ikke ud mere....

Jeg er ved at gå ud af mit gode skin, jeg har så piv ondt i min ryg og ja i hele kroppen, når jeg sidder,står og går. Faktisk kan jeg kun holde ud at ligge, men det ender jo med liggesår....

Jeg kan ikke huske, at jeg havde det så skidt de sidst uger, jeg ventede Maja, og hun kom 41+5.

Men for første gang i denne graviditet, som på ingen måder har været let, føler jeg mig syg af graviditen.

jeg som ellers har synes det var skønt at være gravid, trods bækkensmerte, Jeg kan simpelhen ikke holde det ud mere. Tænk det skulle ende her...

Mange hilsner

Henriette 32+2

Så synd for dig henriette

Anmeld

29. november 2011

Henriette Aaby

l.kjoeller skriver:

Så synd for dig henriette

Tak skal du have det trængte jeg til

Anmeld

29. november 2011

Moms

Henriette Aaby skriver:

snart ikke ud mere....

Mange hilsner

Henriette 32+2

Kram til dig

og hold ud....

Tænk på, at nogle har det værre end dig. Nogle ligger med bækkenløsning allerede fra uge 20.

Du må acceptere din nye situation og forsøge at få det bedste ud af det.

Det værste du kan gøre er at tænke negativt - det bliver det ikke bedre af.

Tænk konstruktivt. Hvad kan du selv gøre for at lindre - is på? Selvmassage af musklerne i lænd og balder (ja det kan man godt), måske en tur til kiropraktor? Hvad kan du lave liggende? Kan du få nogen til at komme og hjælpe med rengøring og madlavning?

God bedring!

Moms

Anmeld

29. november 2011

Henriette Aaby

HOV

Jeg har skrevet forkert

Jeg er

37+2

Anmeld

29. november 2011

Henriette Aaby

Moms skriver:

Kram til dig

og hold ud....

Tænk på, at nogle har det værre end dig. Nogle ligger med bækkenløsning allerede fra uge 20.

Du må acceptere din nye situation og forsøge at få det bedste ud af det.

Det værste du kan gøre er at tænke negativt - det bliver det ikke bedre af.

Tænk konstruktivt. Hvad kan du selv gøre for at lindre - is på? Selvmassage af musklerne i lænd og balder (ja det kan man godt), måske en tur til kiropraktor? Hvad kan du lave liggende? Kan du få nogen til at komme og hjælpe med rengøring og madlavning?

God bedring!

Moms

Tak skal du have

Du har ret i at det ikke er sundt at være negativ, og synes heller ikke jeg har været det før, ja har for et par dage siden.

Jeg har haft bækkeløsning siden uge 18 og er nu i uge 38, men den er heldigvis til at leve med.

Min supermand af en mand er en super hjælp

Men der er heldigvis en ende på det, inden for kort tid er den skønne unge jo ude i mine arme...

Anmeld

29. november 2011

Moms

Henriette Aaby skriver:

HOV

Jeg har skrevet forkert

Jeg er

37+2

Nåh...jeg mente også nok vi var "tættere" på hinanden.

Godt - så er der ikke så lang tid endnu

Godt du har en god og hjælpsom mand.

Moms

Anmeld

29. november 2011

Henriette Aaby

Moms skriver:

Nåh...jeg mente også nok vi var "tættere" på hinanden.

Godt - så er der ikke så lang tid endnu

Godt du har en god og hjælpsom mand.

Moms

Ja i piveriet gik det lidt for hurtigt

Og nej heldivis er det til at se en ende på det. Og ja en god hjælpsom mand kan man altid bruge. Jeg skal betale tilbage i det nye år, når han skal skrive sit speciale færdig. Men det gør jeg også med glæde

Anmeld

29. november 2011

Sabina

Henriette Aaby skriver:

snart ikke ud mere....

Mange hilsner

Henriette 32+2

Åhh Henriette din stakkel
Jeg ved PRÆCIS hvordan du har det. Og det er bare ikke sjovt, overhovedet !!

Jeg brækkede mig konstant i 4 mdr af min graviditet, hvor jeg levede af krydderboller . Kastede op 24/7 så giv rundt med en spand hele tiden.

Så nåede jeg at være ''rask'' i en måned også kom bækkenløsning :/ Jeg fødte først oliver 24 timer før jeg skulle ha været igang sat. 41+6

det er iorden at have ondt af sig selv når man har ondt .. Jeg synes på ingen måde, at det var dejligt at være gravid,

kæmpe knus til dig. Du er heldigvis snart i mål

Anmeld

29. november 2011

Henriette Aaby

Sabina skriver:

Åhh Henriette din stakkel
Jeg ved PRÆCIS hvordan du har det. Og det er bare ikke sjovt, overhovedet !!

Jeg brækkede mig konstant i 4 mdr af min graviditet, hvor jeg levede af krydderboller . Kastede op 24/7 så giv rundt med en spand hele tiden.

Så nåede jeg at være ''rask'' i en måned også kom bækkenløsning :/ Jeg fødte først oliver 24 timer før jeg skulle ha været igang sat. 41+6

det er iorden at have ondt af sig selv når man har ondt .. Jeg synes på ingen måde, at det var dejligt at være gravid,

kæmpe knus til dig. Du er heldigvis snart i mål

Tak skal du have

Jeg har faktisk nydt min graviditet selv om jeg har haft BL og har brugt min tid på sofaen siden september.

Men nu er det ikke sjovt mere. Jeg har bare så ondt, at det giver kvalme

Du lyder nu til at have været rigtig hårdt ramt. Det er jo slet ikke rart. Godt det er overstået for dig. Jeg håber dog ikke det har afskrækket dig i at få flere børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.