Gode råd mod kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Sabina

JuliBaby2012 skriver:

Findes der nogle??

Jeg lider af enorm kvalme, og har brug for alle gode råd der findes!!
Jeg er kun 4+6 idag og havde kvalme allerede før mens skulle komme..

Heeeelp girls!!

øv øv det er så surt. Jeg fik også kvalme efter 4uger også begyndte jeg også at kaste op hele tiden. Jeg prøvede alt . mint chokolade, mandler, iskoldt vand osv osv.

så efter tre måneder prøvede jeg akupunktur. og det hjalp virkelig på mig. er ked af jeg ikke gjorde det før ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Sabina

benzon skriver:

jeg har bare troret det var noget skønne at være gravid men sys ikke jeg har været heldig for jeg har bare rigtigt meget kvalme og jeg er bangefor jeg skal have det sådan næsten hele vejren igennem. jeg har os fået afvide hindbærsaft skulle hhjælpe men prøv og spis lidt kiks alligevel.

jeg synes bestemt heller ikke det var sjopvt at vælre gravid.

folk der siger det er så fantastisk. BULLSHIT. jeg var syg i 8 ud af 9 mdr.

Men slevfølgelig var det , det værd når de kommer op på ens bryst første gang ..  

men husker godt tiden gik næsten i stå

Anmeld

29. november 2011

benzon

Sabina skriver:

jeg synes bestemt heller ikke det var sjopvt at vælre gravid.

folk der siger det er så fantastisk. BULLSHIT. jeg var syg i 8 ud af 9 mdr.

Men slevfølgelig var det , det værd når de kommer op på ens bryst første gang ..  

men husker godt tiden gik næsten i stå

jeg håber ikke det vare ved med mig oh glæder mig os til at mit barn komme ud til os

Anmeld

29. november 2011

Sabina

benzon skriver:

jeg håber ikke det vare ved med mig oh glæder mig os til at mit barn komme ud til os

Forstår du glæder dig

Anmeld

29. november 2011

benzon

Sabina skriver:

Forstår du glæder dig

jehg prøver og glæde mig selvom min læge ikke kan finde ud a hvor langt jeg er henne og der blev jeg nervøs og utryg hvis du forstår mig

Anmeld

29. november 2011

Sabina

benzon skriver:

jehg prøver og glæde mig selvom min læge ikke kan finde ud a hvor langt jeg er henne og der blev jeg nervøs og utryg hvis du forstår mig

min JM kunne heller ikke se det i starten.. Men håber de snart finder ud af noget

Anmeld

29. november 2011

K&S

JuliBaby2012 skriver:

Findes der nogle??

Jeg lider af enorm kvalme, og har brug for alle gode råd der findes!!
Jeg er kun 4+6 idag og havde kvalme allerede før mens skulle komme..

Heeeelp girls!!

Jeg havde næsten ikke overlevet de første 4½ måned med kvalme, hvis ikke jeg havde haft mine SEABAND armbånd fra apoteket

De giver akupressur på håndleddet  og var u-undværlige for mig...!

Eller havde jeg altid vand og mariekiks stående ved sengen, så jeg kunne spise lidt inden jeg stod op + saltlakrids og frisk frugt hjalp rigtig meget på kvalmen

Anmeld

29. november 2011

Pianisten

En jeg kender som er gravid anbefaler mandler - dem spiser hun i små mængder, altså 4-5 stykker, når hun har kvalme, og så forsvinder den i et stykke tid. Hun døjer mest med aftenkvalme, og så siger hun at sådan et par mandler hjlæper

Anmeld

30. november 2011

Sara22

Jeg led meget af kvalme og opkast de første 13-14 uger - endte med 2 dages indlæggelse pga dehydrering.Det er meget forskelligt hvad der virker for hvem.Jeg prøvede de dér armbånd uden held og fik pengene retur.Det eneste der virkede på mig var sunlolly is, de var redningen. Ned og lægge på sofaen med en sunlolly, så kunne jeg lidt igen.

Anmeld

30. november 2011

Sara22

Nu skrev jeg kun Sunlolly is, men alle syrlige sodavandsis hjalp mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.