Gode råd mod kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.517 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. november 2011

JuliBaby2012

Findes der nogle??

Jeg lider af enorm kvalme, og har brug for alle gode råd der findes!!
Jeg er kun 4+6 idag og havde kvalme allerede før mens skulle komme..

Heeeelp girls!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

HeidiW86

JuliBaby2012 skriver:

Findes der nogle??

Heeeelp girls!!

Det er meget individuelt hvad der virker.. 

Jeg har endnu ikke fundet løsningen er 11+4 katar kastet op de sidste 6 uge.

Faxe kondi syntes jeg hjælper lidt, men ellers er det eneste de der sea armbånd fra Matas, som fungere lidt lige som akupunktur, spis små måltider når du føler sult eller bare hver time ca. Sørg for at drikke da væske mangel gør en endnu dårligere.. 

Prøv at Google kvalme i graviditet så kommer der en masse råd . 

Held og lykke 

Anmeld

29. november 2011

benzon

jeg lider os meget a kvalme kan ikke holde ud at være nogle steder så kender det godt. men jeg spiser mariekiks det sys jeg hjælper

Anmeld

29. november 2011

benzon

JuliBaby2012 skriver:

Findes der nogle??

Heeeelp girls!!

jeg lider os meget a kvalme kan ikke holde ud at være nogle steder så kender det godt. men jeg spiser mariekiks det sys jeg hjælper

Anmeld

29. november 2011

JuliBaby2012

benzon skriver:

Det er bare slet ikke sjovt!

Jeg hader Mariekiks..
Har fået afvide at hvidt brød hjælper, men jeg spiser ikke den slags..

Anmeld

29. november 2011

benzon

JuliBaby2012 skriver:

Det er bare slet ikke sjovt!

Jeg hader Mariekiks..
Har fået afvide at hvidt brød hjælper, men jeg spiser ikke den slags..

jeg har bare troret det var noget skønne at være gravid men sys ikke jeg har været heldig for jeg har bare rigtigt meget kvalme og jeg er bangefor jeg skal have det sådan næsten hele vejren igennem. jeg har os fået afvide hindbærsaft skulle hhjælpe men prøv og spis lidt kiks alligevel.

Anmeld

29. november 2011

JuliBaby2012

benzon skriver:

jeg har bare troret det var noget skønne at være gravid men sys ikke jeg har været heldig for jeg har bare rigtigt meget kvalme og jeg er bangefor jeg skal have det sådan næsten hele vejren igennem. jeg har os fået afvide hindbærsaft skulle hhjælpe men prøv og spis lidt kiks alligevel.

Jeg havde det slet ikke sådan her med min søn.. Det er meget underligt!

Jeg tror bestemt ikke at mit vare ved, det er ikke altid lige slemt!

Anmeld

29. november 2011

Moms

JuliBaby2012 skriver:

Findes der nogle??

Heeeelp girls!!

Masser - prøv at søge på kvalme herinde, så får du en masse gamle poster frem, som du kan læse.

Den tidlige graviditetskvalme kan for manges vedkommende holdes nede ved at spise småt og hyppigt. Dvs. det går over lige så snart du får noget mad - en underlig kvalme!!

Jeg havde altid noget med - knækbrød, kiks, muslibar, banan, en lille kakaomælk - what ever! Om morgenen skulle jeg ikke engang tænke på at gå ud og tisse før jeg havde taget en muslibar og en halv banan - så det lå klar på sengebordet.

Jeg skulle spise ca. hver time! Jeg var heldig og havde kun kvalme fra 12. til 16. uge, men nogle er altså meget hårdere ramt - og deres råd kan du finde flere af i de gamle indlæg.

Tillykke med graviditeten og held og lykke fremover.

Moms

Anmeld

29. november 2011

benzon

JuliBaby2012 skriver:

Jeg havde det slet ikke sådan her med min søn.. Det er meget underligt!

Jeg tror bestemt ikke at mit vare ved, det er ikke altid lige slemt!

jeg har kvalme hver dag men nogle dag er ikke som slemme som idag men jeg håber os det går over. det er første jeg er gravid så jeg ved ikke så meget om det vi krydser finger for vi snart komme over det

Anmeld

29. november 2011

JuliBaby2012

Moms skriver:

Masser - prøv at søge på kvalme herinde, så får du en masse gamle poster frem, som du kan læse.

Den tidlige graviditetskvalme kan for manges vedkommende holdes nede ved at spise småt og hyppigt. Dvs. det går over lige så snart du får noget mad - en underlig kvalme!!

Jeg havde altid noget med - knækbrød, kiks, muslibar, banan, en lille kakaomælk - what ever! Om morgenen skulle jeg ikke engang tænke på at gå ud og tisse før jeg havde taget en muslibar og en halv banan - så det lå klar på sengebordet.

Jeg skulle spise ca. hver time! Jeg var heldig og havde kun kvalme fra 12. til 16. uge, men nogle er altså meget hårdere ramt - og deres råd kan du finde flere af i de gamle indlæg.

Tillykke med graviditeten og held og lykke fremover.

Moms

Ja, nemlig lige præcis!
Det forsvinder når jeg spiser...

Jeg kan holde det nede i ca. 2 timer og så begynder det igen..
Øv!!

Tusind tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.