Snarlig fødsel III

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Moms

Det er ved at være et tip top ynglingsemne - men det er jo også noget af det mest spændende....afslutningsballet

Jeg er gået i uge 39 i dag

Jeg havde i nat bare to modningsvéer lige efter hinanden. Jeg tror det må være dem, for det var som menstruationssmerter gange 50 og kortvarige 10-15 sekunder. Mine plukvéer har aldrig gjort ondt og jeg har vel i små 14 dg. haft ganske lette antydninger af småmenstruationssmerter, der kun kom kortvarigt. Dem her var kraftige.

Jeg gik på toilettet, da de var ovre og skulle tisse ret meget.

Jeg har lige læst denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/146601pi1/graviditet/de-der-skide-hjaelpe-veer-.aspx

Som jeg kan se, kan de komme 2-14 dage før fødslen. Mine var jo overhovedet ikke regelmæssige - der var jo bare de to ret hurtigt efter hinanden.

Det er jo vildt spændende at få nogle input fra jer andre om hvornår fødslen gik i gang efter de her nye symptomer.

Kan I huske dem, var de ligesom mine og hvor lang tid inden fødslen kom de?

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

A&F

Jeg kan huske da jeg var 39+0, at jeg midt om natten blev vækket af kraftige smerter. De varede et par min. Det gik over, og mærkede intet til dem senere på dagen og aftenen. Men der skete noget alligevel ved midnat, vandet gik, fik veer,og fødte 4 1/2 time senere. Sender dig en masse ve-støv og ønsker dig held og lykke med din kommende fødsel

Anmeld

1. december 2011

chael

Moms skriver:

Det er ved at være et tip top ynglingsemne - men det er jo også noget af det mest spændende....afslutningsballet

Jeg er gået i uge 39 i dag

Jeg havde i nat bare to modningsvéer lige efter hinanden. Jeg tror det må være dem, for det var som menstruationssmerter gange 50 og kortvarige 10-15 sekunder. Mine plukvéer har aldrig gjort ondt og jeg har vel i små 14 dg. haft ganske lette antydninger af småmenstruationssmerter, der kun kom kortvarigt. Dem her var kraftige.

Jeg gik på toilettet, da de var ovre og skulle tisse ret meget.

Jeg har lige læst denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/146601pi1/graviditet/de-der-skide-hjaelpe-veer-.aspx

Som jeg kan se, kan de komme 2-14 dage før fødslen. Mine var jo overhovedet ikke regelmæssige - der var jo bare de to ret hurtigt efter hinanden.

Det er jo vildt spændende at få nogle input fra jer andre om hvornår fødslen gik i gang efter de her nye symptomer.

Kan I huske dem, var de ligesom mine og hvor lang tid inden fødslen kom de?

Moms

Jeg havde plukveer fra uge 37, der nev og som blev reglmæssige, men som efter nogle timer, gik i sig selv igen. De kom sådan on and off.

Og jeg gik 8 dage over men nu var det også min 3. Fødsel, som man jo kalder drille fødslen

Da selve fødslen gik igang, var der ikke mange drillerier, den tog kun 1 time og 41 min. Og jeg nåede på fødegangen i 19 min, inden jeg fødte

Men op til, der drillede det lidt

Pøj pøj med den kommende fødsel

*Camilla

Anmeld

1. december 2011

Georgia

Altså plukveer havde jeg fra uge, tidligt.
Men jeg vågnede to nætter med regelmæssige veer, 14 dage før.
Det er så trist når det sker, så er tiden RIGTIG lang. Fødte 3 dage over tid.

KNUS

Anmeld

1. december 2011

SussieThyssen

Kan ikke huske jeg nogensinde har haft nogen undtagen plukveer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. december 2011

Moms

chael skriver:

Jeg havde plukveer fra uge 37, der nev og som blev reglmæssige, men som efter nogle timer, gik i sig selv igen. De kom sådan on and off.

Og jeg gik 8 dage over men nu var det også min 3. Fødsel, som man jo kalder drille fødslen

Da selve fødslen gik igang, var der ikke mange drillerier, den tog kun 1 time og 41 min. Og jeg nåede på fødegangen i 19 min, inden jeg fødte

Men op til, der drillede det lidt

Pøj pøj med den kommende fødsel

*Camilla

Hej og tak for svar - gælder alle -selvom jeg ikke lige får svaret

Når du skriver de pluk-véerne nev, hvad mener du så?

Mine plukveer kan godt være så kraftige, at det spænder så meget at det er ret ubehageligt og jeg ikke bryder mig om at gå.

Men de gør overhovedet ikke ondt som menstruationssmerter - de er i en klasse for sig.

Jeg forestiller mig at ve-smerter gør ondt på samme måde som menstruationssmerter - bare meget meget værre....

Moms

Anmeld

2. december 2011

chael

Moms skriver:

Hej og tak for svar - gælder alle -selvom jeg ikke lige får svaret

Når du skriver de pluk-véerne nev, hvad mener du så?

Mine plukveer kan godt være så kraftige, at det spænder så meget at det er ret ubehageligt og jeg ikke bryder mig om at gå.

Men de gør overhovedet ikke ondt som menstruationssmerter - de er i en klasse for sig.

Jeg forestiller mig at ve-smerter gør ondt på samme måde som menstruationssmerter - bare meget meget værre....

Moms

Når de var på deres højeste, så nev de så meget at jeg troede at nu var det nu.

Men det var det ikke havde dem som skrevet, ca fra uge 37. Og til tidsr var jeg godt træt af dem, for de snød mig.

Men da mine rigtige veer så kom den dag jeg fødte, der kom de bare med fuldt hammer, uden varsel og uden blid opstart. De var reglmæssige fra første ve, ligesom de 2 andre gange. Så jeg var ikke i tvivl da de endelig kom

*Camilla

Anmeld

2. december 2011

Moms

chael skriver:

Når de var på deres højeste, så nev de så meget at jeg troede at nu var det nu.

Men det var det ikke havde dem som skrevet, ca fra uge 37. Og til tidsr var jeg godt træt af dem, for de snød mig.

Men da mine rigtige veer så kom den dag jeg fødte, der kom de bare med fuldt hammer, uden varsel og uden blid opstart. De var reglmæssige fra første ve, ligesom de 2 andre gange. Så jeg var ikke i tvivl da de endelig kom

*Camilla

Ok.

Tak for dit svar

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.