Søger denne småfolk body

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. november 2011

eliasogmor

isabellamor skriver:

der er ikke nogen knap hvor den kan købes

ej altså.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Isabella_mor

eliasogmor skriver:

ej altså.....

jeg har fundet den i frankring og der koster det med forsendelse og det hele 303 kroner.. det er alligevel for dyrt... 

Anmeld

29. november 2011

eliasogmor

isabellamor skriver:

jeg har fundet den i frankring og der koster det med forsendelse og det hele 303 kroner.. det er alligevel for dyrt... 

du vil vildt gerne have den body......

Anmeld

29. november 2011

Isabella_mor

eliasogmor skriver:

du vil vildt gerne have den body......

ja men jeg nægter sgu at betale over 300 kroner for den. for det er jo bare en body..

Anmeld

29. november 2011

minimig

Er det denne her?

http://www.tamo.no/index.php?main_page=product_info&cPath=101_102&products_id=1230&zenid=40fc3367e533bc80d0858c317f024fff

Anmeld

29. november 2011

Isabella_mor

krejl skriver:

Er det denne her?

http://www.tamo.no/index.php?main_page=product_info&cPath=101_102&products_id=1230&zenid=40fc3367e533bc80d0858c317f024fff

Gid jeg boede i norge. man kan vist ikke få den sendt til Danmark, jeg har dog skrevet en mail til dem, så må vi se hvad de kan gøre..

Tak for linket

Anmeld

29. november 2011

minimig

isabellamor skriver:

Gid jeg boede i norge. man kan vist ikke få den sendt til Danmark, jeg har dog skrevet en mail til dem, så må vi se hvad de kan gøre..

Tak for linket

Der står følgende på deres hjemmeside: "If you do not live in Norway and you want to place an order at Tamo.no, kindly send us an e-mail with your request at info@tamo.no", så derfor tænkte jeg at der var en mulighed for at du kunne få din body

Anmeld

29. november 2011

Isabella_mor

krejl skriver:

Der står følgende på deres hjemmeside: "If you do not live in Norway and you want to place an order at Tamo.no, kindly send us an e-mail with your request at info@tamo.no", så derfor tænkte jeg at der var en mulighed for at du kunne få din body

dejligt, så må jeg lige se hvilket svar jeg får tilbage fra dem så håber jeg det lykkeds

Anmeld

29. november 2011

Isabella_mor

krejl skriver:

YES YES YES nu har jeg fanme bestilt den.. TAAAAK for hjælpen, jeg fik bare så hurtigt et svar tilbage fra dem og hold da op hvor er det altså en fin shop med alle mulige retroting.. 

jeg fik den endda til 155 kroner med forsendelse og det hele... 

DET ER BILLIGT.. JUHUUUUU...

Tak tak tak tak...

(jeg vælger at lade være med at lukke tråden til jeg har modtaget den med posten (forhåbentlig inden jul )

Anmeld

29. november 2011

minimig

isabellamor skriver:

YES YES YES nu har jeg fanme bestilt den.. TAAAAK for hjælpen, jeg fik bare så hurtigt et svar tilbage fra dem og hold da op hvor er det altså en fin shop med alle mulige retroting.. 

jeg fik den endda til 155 kroner med forsendelse og det hele... 

DET ER BILLIGT.. JUHUUUUU...

Tak tak tak tak...

(jeg vælger at lade være med at lukke tråden til jeg har modtaget den med posten (forhåbentlig inden jul )

Det var godt det lykkedes Tillykke med den! Det er utroligt hvad sådan en google billedsøgning kan føre til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.