gravid ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

benzon

th skriver:

du skriver du ikke ved hvor langt du er henne... hvor når havde du sidst mens?

nej jeg ved ikke hvor langt jeg er henne da lægen ikke kunne mærke noget

men jeg har sidst haft men mens den 16 /17 oktober

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Moms

benzon skriver:

hej alle sammen

jeg tog en test for en uge siden og den var posetiv og var rigtigt glad og gik til lægen dagen efter men han kunne ikke mærke noget endnu der blev jeg sku nervøs men han sagde det nok var fordi jeg ikke var så langt henne og skulle komme igen den 7 dec det føles som lang tid

er der nogle som har prøvet det samme ??

Du skal ikke være nervøs. Tillykke med graviditeten og velkommen :-) Du vil finde ud af, at der er masser af hjælp og information at hente herinde  som at have 200 mødre lige ved hånden - dag og nat

Du skriver bare, at han ikke kunne mærke noget. Men lavede han en gynækologisk undersøgelse, hvor han kiggede dig op i skeden?

Fik du lavet en graviditetstest hos lægen også?

Pengene til privat scanning er godt givet ud synes jeg også.

Moms

Anmeld

28. november 2011

th

benzon skriver:

nej jeg ved ikke hvor langt jeg er henne da lægen ikke kunne mærke noget

men jeg har sidst haft men mens den 16 /17 oktober

så vil jeg gætte på omkring 5-6 uger nu.. der kan de heller ikke mærke noget jeg var først ved lægen i uge 10

Anmeld

28. november 2011

benzon

Moms skriver:

Du skal ikke være nervøs. Tillykke med graviditeten og velkommen :-) Du vil finde ud af, at der er masser af hjælp og information at hente herinde  som at have 200 mødre lige ved hånden - dag og nat

Du skriver bare, at han ikke kunne mærke noget. Men lavede han en gynækologisk undersøgelse, hvor han kiggede dig op i skeden?

Fik du lavet en graviditetstest hos lægen også?

Pengene til privat scanning er godt givet ud synes jeg også.

Moms

men grunden til han ikke kunne mærke noget er fordi min livmorderne vender ind ad intet betydning sagde han, ja han kiggede op i skeden eller mærke

Anmeld

28. november 2011

benzon

th skriver:

så vil jeg gætte på omkring 5-6 uger nu.. der kan de heller ikke mærke noget jeg var først ved lægen i uge 10

jeg vi gætter os på 6 uger nu i denne her uge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.