gravid ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. november 2011

benzon

hej alle sammen

jeg tog en test for en uge siden og den var posetiv og var rigtigt glad og gik til lægen dagen efter men han kunne ikke mærke noget endnu der blev jeg sku nervøs men han sagde det nok var fordi jeg ikke var så langt henne og skulle komme igen den 7 dec det føles som lang tid

er der nogle som har prøvet det samme ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Mor til Mike

benzon skriver:

hej alle sammen

jeg tog en test for en uge siden og den var posetiv og var rigtigt glad og gik til lægen dagen efter men han kunne ikke mærke noget endnu der blev jeg sku nervøs men han sagde det nok var fordi jeg ikke var så langt henne og skulle komme igen den 7 dec det føles som lang tid

Ikke rigtigt? hvad var det han skulle mærke efter? 

Anmeld

28. november 2011

benzon

han skulle mærke efter hvor langt jeg var henne men det kunne han ikke mærke og jeg tænkte pis så er der noget galt og blev meget nervøs selvom jeg har snakket med nogle stykker som har oplevet det samme . ved ikke om i kan føle mig??

Anmeld

28. november 2011

Rockertand

benzon skriver:

han skulle mærke efter hvor langt jeg var henne men det kunne han ikke mærke og jeg tænkte pis så er der noget galt og blev meget nervøs selvom jeg har snakket med nogle stykker som har oplevet det samme . ved ikke om i kan føle mig??

Lige netop dérfor er rigtig mange læger gået væk fra at lave GU - det er et levn fra gammel tid, man kan se en blå farve på livmoderhalsen som tegn på graviditet, men det der med at mærke om livmoderen er forstørret er så svært, så det giver ingen mening - og nu sidder du så og er utryg.

Du kan betale dig fra en privat skanning, når du når omkring 7. uge,  så kan du se hjerteblink, et fint foster, DET kan du bruge til noget.

- og velkommen og tillykke.

Anmeld

28. november 2011

benzon

ja jeg er utryg og ved ikke hvor langt jeg er henne eller om den har det godt eller hvad . ja når jeg er i uge 7 men aner ikke hvor langt jeg er henne endnu det er det som er svært sys jeg . mange tak for svaret, hvad koster det?? det vidste jeg ikke man kunne ., men jeg siger os til min lægen den 7 at  jeg ville til scarning for at se om det er som det skal være

Anmeld

28. november 2011

l.kjoeller

benzon skriver:

hej alle sammen

tror det er normalt. min først lægeundersøgelse var i uge 8 så ville ikke være bekymret stort tillykke

Anmeld

28. november 2011

benzon

sådan som jeg har det så er jeg ikke i tvivl om at jeg er gravid og jeg prøver ikke at tænke over det og slappe a men det er svært for sys tiden går langsomt

Anmeld

28. november 2011

Rockertand

benzon skriver:

ja jeg er utryg og ved ikke hvor langt jeg er henne eller om den har det godt eller hvad . ja når jeg er i uge 7 men aner ikke hvor langt jeg er henne endnu det er det som er svært sys jeg . mange tak for svaret, hvad koster det?? det vidste jeg ikke man kunne ., men jeg siger os til min lægen den 7 at  jeg ville til scarning for at se om det er som det skal være

(Husk at trykke "citér indlæg", ellers får vi ikke besked om, at du har svaret)...

Du kan ikke selv forlange en skanning i det offentlige sygehussystem, det er noget, lægen bestemmer, men du kan selv bestille en skanningstid på en privat klinik og betale for det - det koster sådan ca. 400-600 kr.

Anmeld

28. november 2011

benzon

Rockertand skriver:

(Husk at trykke "citér indlæg", ellers får vi ikke besked om, at du har svaret)...

Du kan ikke selv forlange en skanning i det offentlige sygehussystem, det er noget, lægen bestemmer, men du kan selv bestille en skanningstid på en privat klinik og betale for det - det koster sådan ca. 400-600 kr.

meget undskyld det har jeg gjordt nu og er ny hehe

når okay det troede jeg godt man kunne . det var heller ikke galt det kunne være jeg skulle overvejer det

Anmeld

28. november 2011

th

benzon skriver:

hej alle sammen

du skriver du ikke ved hvor langt du er henne... hvor når havde du sidst mens?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.