Amstaff blanding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.419 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Georgia

Min kusine skal desværre af med hendes hund. Den er 6 år gammel og det er en pige.
Udseendet må snyde, for denne dejlige hund er en rolig, kærlig hjemmehygge hund som er van til børn.
Kommer kun til rette familie.

Midtjylland

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Dinna88

Åh, hvor ser den skøn ud  

Har ikke plads til sådan en stor vapser, men vil bare lige høre om ørerne er klippede? Det er ret væsentligt

Anmeld

28. november 2011

Isabella_mor

er den hunderace ikke ulovlig?

Anmeld

28. november 2011

1990h

Georgia skriver:

Min kusine skal desværre af med hendes hund. Den er 6 år gammel og det er en pige.
Udseendet må snyde, for denne dejlige hund er en rolig, kærlig hjemmehygge hund som er van til børn.

Midtjylland

Nu ikke for at være en paragrafrytter..

men den hund må slet ikke vidersælges eller overgives til andre på nogen måde...jeg ved det kan være svært, men det rigtige for din kusine er at tage den tunge gang til sygehuset..

1. fordi du ikke må vidergive hunden til anden person.
2. man kan ikke omregistrere hunden/i dansk hunde registrer
3. ny ejer kan derfor ikke få forsikring på hunden. så løber han ud foran en bil er det ny ejer's pligt for egen regning at erstatte hvad der skal erstattes da der ikke kan komme hundeforsikring på.
4. møder den nye ejer politiet og personen ikke har registrerings bevis på at hunden(hvilket personen ikke kan få) vil politiet højst sandsynligt kræve den aflivet med det samme..også kan man jo ligeså godt selv sige farvel..hvor hårdt det end måtte være

Anmeld

28. november 2011

1990h

Georgia skriver:

Midtjylland

sygehuset* dyrelægen of cause

Anmeld

28. november 2011

Mor til Mike

Georgia skriver:

Midtjylland

Den må desværre ikke sælges videre så længe der er noget amstaff i den Takke være den skide nye hundelov. 

Anmeld

28. november 2011

Georgia

Hansen1990 skriver:

Nu ikke for at være en paragrafrytter..

men den hund må slet ikke vidersælges eller overgives til andre på nogen måde...jeg ved det kan være svært, men det rigtige for din kusine er at tage den tunge gang til sygehuset..

1. fordi du ikke må vidergive hunden til anden person.
2. man kan ikke omregistrere hunden/i dansk hunde registrer
3. ny ejer kan derfor ikke få forsikring på hunden. så løber han ud foran en bil er det ny ejer's pligt for egen regning at erstatte hvad der skal erstattes da der ikke kan komme hundeforsikring på.
4. møder den nye ejer politiet og personen ikke har registrerings bevis på at hunden(hvilket personen ikke kan få) vil politiet højst sandsynligt kræve den aflivet med det samme..også kan man jo ligeså godt selv sige farvel..hvor hårdt det end måtte være

Okay for pokker, det siger jeg da lige videre til hende.

Jeg aner ikke hvilken hund det er - så mange tak

Anmeld

28. november 2011

baby012

Hold nu op hvor ser den dejlig ud  

Øv for den nye hundelov  

men der er nok ikke andet at gøre end at tage den lange tur og sige farvel med det samme, eftersom du ikke kan omregistrere hunden, vil den kunne forlanges aflivet af politiet hos en ny ejer

+ den skal bære mundkurv resten af dens liv.. (har dog ikke noget med ejerskift at gøre)

men kan din bekendte ikke have hunden mere, så er der desværre kun en vej, ifølge loven...  

Anmeld

28. november 2011

Hailiesmom11

Lækker hund

Desværre må den hverken sælges eller gives videre.. Kender loven godt da vi selv har en amstaff blanding

Anmeld

28. november 2011

Georgia

Det er ikke min hund så har heldigvis ikke et forhold til den, hun må selv finde ud af hvad hun vil. Jeg siger blot dette videre

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.