Smerter i underlivet i snart 3 uger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Tanja2210

Min kæreste & jeg smed p-pillerne i juli måned ´11. Siden da har vi forsøgt at blive gravide.
Jeg havde æl mandag d.31/10, hvilket var 4 dg. senere end jeg havde regnet med, da min cyklus de andre måneder havde været på 25-26 dg.
Jeg begyndte at få ret stærke mens. smerter, den dag hvor jeg forventede min mens (hvis æl havde været til tiden) og jeg har haft en konstant svag smerte i underlivet siden.
Jeg fik så mens d. 14/11, men kun lidt og kun i 1,5 dg. Efter mens. har jeg forsat haft en underlig fornemmelse i underlivet. Jeg har så fået en positiv æg-test lørdag d. 26/11 og idag d. 28/11, har jeg stadig svage smerter og en underlig fornemmelse i underlivet og har som sagt haft det i 2,5 uge nu.

Hvad kan det skyldes? Jeg kan vel ikke være gravid, når jeg har fået positive æl-tests?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Rockertand

Tanja2210 skriver:

Min kæreste & jeg smed p-pillerne i juli måned ´11. Siden da har vi forsøgt at blive gravide.
Jeg havde æl mandag d.31/10, hvilket var 4 dg. senere end jeg havde regnet med, da min cyklus de andre måneder havde været på 25-26 dg.
Jeg begyndte at få ret stærke mens. smerter, den dag hvor jeg forventede min mens (hvis æl havde været til tiden) og jeg har haft en konstant svag smerte i underlivet siden.
Jeg fik så mens d. 14/11, men kun lidt og kun i 1,5 dg. Efter mens. har jeg forsat haft en underlig fornemmelse i underlivet. Jeg har så fået en positiv æg-test lørdag d. 26/11 og idag d. 28/11, har jeg stadig svage smerter og en underlig fornemmelse i underlivet og har som sagt haft det i 2,5 uge nu.

Hvad kan det skyldes? Jeg kan vel ikke være gravid, når jeg har fået positive æl-tests?

Har du taget en graviditetstest?

Stort set alle tester positivt på ægløsningsteste, hvis de har HCG nok i kroppen, men der skal også være så meget HCG, at det slår ud på en graviditetstest, så det burde du kunne se nu, hvis det er det, der er "galt".

Anmeld

28. november 2011

Tanja2210

Jeg tog én inden min sidste mens. der viste negativ.

Men jeg har haft negative æl-tests i dagene op til at jeg fik en positiv æl-test.

Jeg har lige bestilt nogle g-tests hjem. Så vil prøve at teste når de kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.