Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej .. jeg har været så uheldig at få diarre har haft det siden igår eftermiddags og det er virkelig virkelig tyndt faktisk vandagtig... (undskylder for detaljerne) og har været på toilet masser af gange men nu gør det sindsyg ondt og ondt bagi kan næsten ikke sidde ned mere eller gå og det bløder når jeg tørre mig.... nogle der ved om der findes en crem der kan lindre eller få det til at blive bedre mvh toilet dronningen
Hej .. jeg har været så uheldig at få diarre har haft det siden igår eftermiddags og det er virkelig virkelig tyndt faktisk vandagtig... (undskylder for detaljerne) og har været på toilet masser af gange men nu gør det sindsyg ondt og ondt bagi kan næsten ikke sidde ned mere eller gå og det bløder når jeg tørre mig.... nogle der ved om der findes en crem der kan lindre eller få det til at blive bedre mvh toilet dronningen
Altså, hvis det var mig (og det har det været temmelig tit, for jeg har allergi og dermed meget sart mave) så ville jeg på apoteket købe nogle piller der hedder Imodium. De stopper det der diarre igen, og det er jo det du har brug for så det hele kan hele...og så drik en masse væske og det må gerne være cola når man har så dårlig mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Amandas-mor skriver: Altså, hvis det var mig (og det har det været temmelig tit, for jeg har allergi og dermed meget sart mave) så ville jeg på apoteket købe nogle piller der hedder Imodium. De stopper det der diarre igen, og det er jo det du har brug for så det hele kan hele...og så drik en masse væske og det må gerne være cola når man har så dårlig mave
fi det stoppet tak for svar
Inotyol super godt. Fåes på apoteket i håndkøb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128