av av min stakkels n...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Anonym trådstarter

Hej .. jeg har været så uheldig at få diarre har haft det siden igår eftermiddags og det er virkelig virkelig tyndt faktisk vandagtig... (undskylder for detaljerne) og har været på toilet masser af gange men nu gør det sindsyg ondt og ondt bagi kan næsten ikke sidde ned mere eller gå og det bløder når jeg tørre mig.... nogle der ved om der findes en crem der kan lindre eller få det til at blive bedre mvh toilet dronningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

malliebooh

Anonym skriver:

Hej .. jeg har været så uheldig at få diarre har haft det siden igår eftermiddags og det er virkelig virkelig tyndt faktisk vandagtig... (undskylder for detaljerne) og har været på toilet masser af gange men nu gør det sindsyg ondt og ondt bagi kan næsten ikke sidde ned mere eller gå og det bløder når jeg tørre mig.... nogle der ved om der findes en crem der kan lindre eller få det til at blive bedre mvh toilet dronningen

Kan desværre ikke give dig et hjælpene svar, måske er dit bagparti ømt og slidt pga toilet papiret?? - Eller det er måske hvad du allerede mener. Grinte lidt af "toilet dronningen" Håber du finder ud af det

Anmeld

28. november 2011

mkb123

prøv med helosan eller vaseline måske? Ellers prøv at tørre dig med kleenex, de er jo lidt mere bløde ofte..  Det er rigtig træls at have det sådan, men tror der er mange der har det pt, og det er jo bare "sur røv".. god bedring 

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

MalleH skriver:

Kan desværre ikke give dig et hjælpene svar, måske er dit bagparti ømt og slidt pga toilet papiret?? - Eller det er måske hvad du allerede mener. Grinte lidt af "toilet dronningen" Håber du finder ud af det

tror også det er slidtage.. haha det var også meningen der skulle grines  manden her hjemme griner konstant... nuu igen udbryder han haha men pyha hvor er det hårdt har spist chips bananer nudler drukked cola , spist kiks men intet hjælper

Anmeld

28. november 2011

malliebooh

Anonym skriver:

tror også det er slidtage.. haha det var også meningen der skulle grines  manden her hjemme griner konstant... nuu igen udbryder han haha men pyha hvor er det hårdt har spist chips bananer nudler drukked cola , spist kiks men intet hjælper

ih hvor øv Som en anden skriver, så prøv evt. helosan??

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

mkb123 skriver:

prøv med helosan eller vaseline måske? Ellers prøv at tørre dig med kleenex, de er jo lidt mere bløde ofte..  Det er rigtig træls at have det sådan, men tror der er mange der har det pt, og det er jo bare "sur røv".. god bedring 

haha du fik mig til at få grine flip sur røv haha det er lige nøjagtig hvad det er haha.. men tak smider manden på apoteket efter noget crem for av av hvor kan det gøre naller

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

MalleH skriver:

ih hvor øv Som en anden skriver, så prøv evt. helosan??

tak

Anmeld

28. november 2011

malliebooh

Anonym skriver:

tak

God bedring

Anmeld

28. november 2011

liwsmor

Anonym skriver:

kopattersalve, man kan købe det nede i netto.. det hjælper det svier når kommer på men hjælper

Anmeld

28. november 2011

MorTil4<3

Anonym skriver:

se at rup manden ned til nærmeste dagligevarebutik og bed om nogen piller mod akut dirare
så går det over inden for timer

og du skal købe vådservietter der er beregnet til toilettet til at tørre dig med så længe du er sprækket, det hjælper.

og så ellers smør dig med helosan så er du hurtig god som ny igen

hilsen en der fik en diare baktusse i et tog ØV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.