tisa skriver:
Hej Piger.
Nu skal i bare høre en sindsyg men fantastisk historie 
Vi har prøvet i 4 år og har været igennem hele møllen, har kun 1 IVF tilbage.
Jeg havde D. 28/10 positiv graviditetstest, da var jeg 3+5, og dette var sket naturligt. var til gynakolog den d 2/11, der scannede de, men kunne ingen ting se. HCG 532
D 9/11 scanning igen, de kunne stadigvæk intet se andet en en meget tyk slimhinde. Hcg 4700.. OBS ekstrauterin graviditet.
D14/11 scanning igen, der ses muligvis en lille gestuationssæk, men man mener det er væske. Hcg 13600
D 18/11 scanning igen, her ses en gestuationssæk, men den er tom. Er på daværende tidspunkt min 6+3 så var der også trukket et par dage fra. Hcg 21300, altså ikke steget som det skulle. Jeg får en tid d 22/11 her vil man scanne og bestemme om det skal være medicinsk abort eller kirugiskabort. Man er rimelig sikker på den er gået til grunde.
D22/11, scanning, gestuationssæk stadikvæk tom
Hcg steget til 44000, jeg sendes derfor på hospitalet til en udskrabning, man tør ikke give medicinskabort pga så højt et hcg.
Jeg møder den 23/11 fastende på hospitalet, der er flere læger inde og scanne mig da jeg er meget svær at scanne pga et fibrom. nr 3 læge mener at kunne se en blommesæk i gestuationssækken. jeg bliver derfor taget op på konferance og man vudere at de vil vente endnu en uge. Man mener jeg måske kun er 5 uger henne i stedfor 7+3 trods positiv ægløsningstest og graviditedstest den 28/10.
D 24 /11 har jeg så en lille blødning, brunt udfløg. Tager til gynakologen d 25 om morgen, de kan jo se om blødningen kommer fra livmoderen. Jeg er heldig og de scannernig med det samme. Og nu sker det så.... Der lige midt i det hele ses både blommesæk og foster. Og for det ikke skal være løgn så var der også hjerteblink

Fosteres størelse svare til at jeg er 6+5 i dag.
Er det ikke bare for vildt